torstai 10. tammikuuta 2013

Outfit

Heipsuli. Luulin jo selättäneeni tän flunssan, mutta väärässä taisin olla. Kurkkukipu vaan jatkuu ja jatkuu... Ei kellään ois miteen ihmelääkettä/äkkiparannuskeinoa kurkkukipuun?:)



 Asua tiistailta. Mun pitäis ehdottomasti ottaa asukuvat aina kengät jalassa, kun mulla ei koskaan sukat sovi muuhun asuun:D Aina kuitenkin kun meen jossain ni kengät pysyy jalassa. No ompahan nyt tollanen kiva pikku piristys näissä asukuvissa...



 Yritys saada samaan kuvaan koko tyttö kokonaisena. Vihaan tota eteisen peiliä, ku se katkoo ihmisiä. Omassa huoneessa mulla ois parempi peili, mut siellä on aina niin huono valo, et ei sais kauheen hyviä kuvia sieltäkään. Ja miks sitte ottaa kuvat peilin kautta? Yksinkertaisesti siitä syystä, et palveluksessani ei tällä hetkellä oo hyvää hovikuvaajaa, enkä oo vielä tästä huushollista löytänyt hyvää paikkaa itselaukaisinta ajatellen...



Housut - Veromoda
Toppi - H&M
Pitsitoppi - Bik Bok
Villatakki - H&M
Huivi - Chinatown New York
Kello - Michael Kors

2 kommenttia:

  1. Mulla auttaa kovaan kurkkukipuun yleensä vaan särkylääke, joten sitä suosittelisin sulle nyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei kiitos, täytyypäs nyt kokeilla sitä, jos sillä lähtis mullakin!:)

      Poista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)