maanantai 28. tammikuuta 2013

Lazy day


Lyhyet koulupäivät ja aikaiset aamut --> turhankin rennot vaatteet. Kiitos hyvän ystäväni ja netistä löytyvien lukuisten toinen toistaan herkullisempien ohjeiden, olen alkanut nauttia aamuisin smoothieita :p Tosin meidän tehosekoittimemme on jostain syystä niin kovaääninen (kauppojen halvin malli varmaan...) etten voi aina tehdä herkkujani ammupalaksi, sillä koko talo kyllä sitten herää siihen meluun :s Itse katsoin ohjeita keskustelupalstoilta ja esimerkiksi täältä. Nyt kuitenki aina sovellan ja ladon sekaan mitä milloinkin mieli tekee.


Sain taas vihdoin ja viimein viime viikolla lakattua kynteni. Olenko kertonut, että olen kovin laiska siinä puuhassa? Koskaan ei tunnu löytyvän aikaa niin lyhyelle operaatiolle. Eniten minua kuitenkin kammoksuttaa siinä se, kuinka lakka aina kärsii ja kokee kolhuja kynsissäni, ennen kuin se on kokonaan ehtinyt kuivua. Olen miettinyt kynsien laitattamista. Ennen olen ajatellut sen pilaavan omat kynnet ja huomioinut miten helposti ne lähtevät. Nyt olen kuitenkin ajatellut, että olisihan siitä ainakin hetkeksi iloa, jos sellaisten kanssa osaisi jotain sitten vielä tehdäkin.



 Nyt olen jo aivan viikoistakin sekaisin, ilmestyikös tämä viime viikolla, vai olikos se kenties sittenkin jo edellisviikolla? No ilmestyi milloin ilmestyi, lehti on ihan huippu! Costume on muotilehti isolla M:llä! Tykkään kovasti, mites te? Nytkin lehdessä oli monta huippujuttua, mutta erityisesti mieleeni jäi artikkeli tyylistä. Jos teille ei kotiin tule lehteä, suosittelen kyselemään kavereilta lainaksi tai ostamaan oman kappaleen. Jopa minä, farkkuostoksia inhoava, sain lehdestä inspiraatiota lähteä uusia pöksyjä haalimaan!:)

 Villasukat - By Mummun ystävä
Lökärit - Aikaa sitten harrastamani cheerleading-seuran
Raitapaita - H&M
Villatakki - Ginatricot
Kaulahuivi - Seppälä
Kello - Michael Kors

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)