perjantai 16. maaliskuuta 2012

Blondinella

Joo oon tässä eilisen ja tän päivän aikana muuttanu vähän muotoa. Eilen sain silmälasit ja tänään vaaleamman tukan. Käytiin viikko sitten valitsemassa lasit ja silmäasemalla sanottiin siinä toimituksessa kestävän n. 2-3 viikkoa, mutta ihanana yllätyksenä tulikin jo eilen viesti, että lasit olivat saapuneet :) Ja tänään sitten erittäin pitkäaikaisen harkinnan tuloksena värjättiin R:n kanssa mun tukka (lue: R värjäs mun tukan). Parempia kuvia saatte viikonlopun aikana: laseista ja tukan värjäys projektista. Tässä pari huonolaatuista web-kuvaa. Mitäs tykkäätte?



Joo tiiän, et liila ei oikeen pue mua, mut toi onki mun "työpaita". Siin on maalii ja nyt vähän hiusväriikin:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)