keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Things




Moikka ihanat! Huhhuh, niin kiirettä pitää, ettei meinaa ehtiä postausta kirjoittaa... Niin ja kuten sanottu, olen vähän jäljessä näiden mun kuvien kanssa, anteeksi siitä. Päätinkin nyt sitten esitellä samassa postauksessa kaikki viime aikoina meille muuttaneet jutut. Aloitin noilla farkuilla, kun niistä on nyt jo pari viikkoa. Bongasin ne tosiaan Hansamaniasta ollessani siellä malleilemassa, enkä voinut oikeen uskoa sitä, tai siis kun olenkin tainnut mainita, että vihaan farkkujen ostoa? Syynä on se, että aina saa sovittaa monet, eikä "sitä oikeaa" tunnu millään löytyvän. Farkut ovat aina joko liian isot tai pienet jostakin kohtaa. No mutta nämä olivat kyllä varsinainen löytö eikä hintakaan kamalasti kirpaissut :)


Meikinpoistoaine ja muumimamma munakello (eiks sitä sellaseks kutsuta? keittiö ei oo se mulle kotoisin paikka :D) ovat tuliaisia äidiltä♥




Maltan tuskin odottaa, että saan tän söpöläisen käyttöön, oi kesä ja lämpimät kesäillat (+ mun täysikäisyys!) tulkaa jo! Tän sain kun tilasin Olivia-lehden. Ei paha tilaajalahja, jos multa kysytään. Itse oon ainakin haaveillu Lumi-laukusta siitä asti, kun ensimmäistä kertaa niistä kuulin. Aitoa ja laadukasta suomalaista desingnia :)



Vielä viimeisenä muttei suinkaan vähäisimpänä ihanan ystäväni upea tuliaiskoru Tanskasta♥ Huikeeta keskiviikkoiltaa sulle!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)