lauantai 3. maaliskuuta 2012

What I bought from NY?

Noniiin lauantain kunniaksi hetki, jota olette odottaneet: esittelen mun NYCin ostokset :) Tätä täytyy nyt jotenkin vähän selitellä pohjustaa. Suomessa kauppoja kierrellessä yleensä ihastelen, tunnustelen ja toisinaan myös sovittelen isonkin kasan vaatteita, mutta harvemmin kiikutan mitään kassalle. Toisinaan en jaksa edes kierrellä, koska tiedän, etten kuitenkaan tule ostamaan mitään, mutta auta armias, kun matkustan ulkomaille. Siellä ostamiskynnykseni madaltuu huimasti. Asenteenani toimii "nyt tai ei koskaan". On myös mukavampi ostaa sellaisia vähän uniikimpia tai siis sellaisia juttuja, joita ei Suomesta saa. Lisäksi tietysti kohteesta riippuen, mutta useimmiten missä tahansa olenkaan ollut, vaatteiden ja muiden mukavien ostaminen on ollut Suomessa shoppailua edullisempaa. Ja ei muuta kuin annetaan kuvien puhua puolestaan.

Forever 21:

Yöshortsit


Kolme kivaa toppia/T-paitaa

Uusi haussa ollut saunatakki 15 dollaria


 Katukaupat ja Chinatown:

Nää mä ostin sellaisesta turistikaupasta, kun unohdin/jätin ku en tajunnu tarvitsemani omat kotiin. 6 dollaria


Rannekoru ja sormus from Chinatown
 21 Century:

Aikas söpö, eikä ees pahan hintanen verrattuna siihen mitä Suomessa oon ton tapasia katsellu.

Tän mä jo esittelinkin ♥

Ostettiin äipän kans molemmat Guessin aurinkolasit.

Silkkihuivit on nyt just kevään juttu. Hiuksiin pannaks, kaulaan huiviks tai laukkuun koristeeks roikkumaan.


Urheiluvaatteita sain nyt vihdoin ja viimein hankittua ja näitäkin Suomen hintoja halvemmalla. Yhdet urheilurintsikat, kolme urheilutoppia ja yhdet puolipitkät housut.


Aito Guessin laukku! Ensimmäinen merkkilaukkuni!:))

Suomessa tän hinnalla sais just ja just Guessin lompakon.

Ja eihän se siihen yhteen jäänyt: Michael Kors


Katselin siellä Macy's:illä MK laukkujen hintoja, jotka olivat siinä vajaan neljänsadan pintaa, tämä oli ainankin nelinkertaisesti halvempi.

Epäonnekseni tässä ostosparatiisin yhteydessä oli myös kenkäparatiisi (tai siis kukkaroni epäonneksi, minun onnekseni)

Oon kertonu teille, et mun jalat on ainakin koon verran erikokoiset ja siitä syystä mulla on aina ongelmia ballerinahankintojen kanssa. No mut katsokaapas noita, niissä on tuollainen "kuminauha" reunus, eli jalkojeni erikokoisuus ei näissä kengissä haittaa. Ja sitä paitsi, ne on Michael Korsit!



I♥Heels! Kenkiin voi mun mielestä panostaa vähän enemmän, sillä niiden pitää kuitenkin kestää kovia käytössä. Eikä kenkiä voi naisella koskaan olla liikaa, eihän?;)

Mekon merkki ei ollut minulle tuttu, mutta mekko itsessään oli ihastuttava.
Että semmosia :) Victoria's Secret ostoksista kuulette huomenna. Haluan muuten jossain käänteessä kertoa lisää mun rakkaussuhteesta Michael Korsin tuotteisiin, mutta se aihe vaatii kyllä ihan oman postauksensa. Mikä näistä oli sun suosikki?

7 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia! Mun lemppari oli tietty toi Niken urheilutoppi ;)) Hehehhe.. Paljon siellä makso Niken topit? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Voi hitsit, mul ei oo noitten urheiluvaatteiden kuittia, enkä ihan satavarmaks muista, mut sanoisin et jotain hiukan päälle kympin, alle 20 se ainankin oli :) Ja pakko sanoo sulle, et vau siitä armeija jutusta, ite en uskaltais, mut ihailen kyl sua!:)

      Poista
  2. Ouu kiva! Pakko päästä itekki joskus tonne haalimaa urheiluvaattei<3 Haha :D Toivottavast pärjään siel ainaki sen verra ettei tarvii kesken tulla pois :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, kyl toi on munki mielest sellanen, et on ainanki kerran elämäs käytävä:) Ja ihan varmasti pärjäät!:)

      Poista
  3. NELLAAA, mulle tuli ihan järkyttävä matkakuume ku luin tän postauksen! :) ja noi guessin kengät, puhdasta rakkautta<3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meiän täytyy lähtee tyttöjen kans johonki reissuu kesäl! Ja juu en voi muuta kuin samaistua suhun tossa kenkäasiassa:)

      Poista
    2. Ehdottomasti, siitä Virosta ollut puhe ja oikeesti sinne mennää kanssa! :) taitaapi olla niin, että melkein kaikki naiset noita kenkiä enemmän tai vähemmän itselleen haalii ;)

      Poista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)