tiistai 13. maaliskuuta 2012

Modelling things

Tehän tiedätte, että mun suurin unelma ois tehdä mallin hommia jossain tuolla isossa maailmassa? Jotenki aina ku joku kysyi (tässä pari vuotta taaksepäin), että mitä tahdon sit aikuisena tehdä, ni vastasin aina sillee puoliks heittämällä, että musta tulee supermalli :D No mut nyt oon tässä viime aikoina huomannu, et ei hyvänen aika, kyl mulla nyt joku toinenkin suunnitelma pitäis olla, kun en tiedä yhtään mitä sitten vuoden päästä teen. Olenkin viime aikoina kysellyt kaikilta vastaan tulevilta, että sanokaas nyt mielipiteenne, mitä voisin tehdä lukion jälkeen. Oma päätöksenihän se on, mutta kun en vain tiedä. Vanhempani hokevat, että kyllä se jokin sitten vain tulee vastaan. Toivon todella niin. Mutta sitten eräänä päivänä tässä jokin aika sitten törmäsin mielenkiintoiseen uutiseen ja perehdyin asiaan hieman tarkemmin. Kyseessä on Se Jokin Casting. Lupailevat paljon ja kuulostaa jo vähän yliampuvaltakin, mutta enhän minä siinä mitään häviä, ja eilen sitten itsekin rekisteröidyin :) Käyn siellä esittäytymässä ja kerron sitten miten meni. Niin ja Ps. tulevaisuudensuunnitelmaideoita otetaan vastaan.


Oon kyl hyvä bloggaaja, ku saan teille tälläset kuvat, mut en sitte lopputulosta :) Nää on aamulta, kun lähdettiin Raumalle sukuloimaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)