sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

From Victoria's Secret


Meikkipussi, ja teksti esiintyykin sitten lähes kaikessa alla olevassa:D Mut sopii mulle ni mikäs siinä.

Yks itselle ja kaks kahdelle parhaalle kaverille, kolmannelle vein sen tyylisen kaulakorun.

Ei kai kyseisessä liikkeessä voi käydä alusvaatteita ostamatta?;)

Uudet biksut. Ja joo oon ihan kamala, ostin kahdet, kun en osannu päättää. Mustat ja valkoset, mut onneks mun rakas parasystäväkin tukien totes, että alkukesästä ku ei oo vielä ruskettunu voi käyttää mustaa ja sitten loppukesästä ruskettunutta ihoa vasten valkoista :) Halit S:lle♥ (Noi on olkaimettomat, mut niissä tuli kuitenkin olkaimet mukana)

Hihiii ihana teksti. Tuliaisiks toin niitä perus valkoisia I♥NY ja ittelle sit ostin tämmösen.


Selkämys



Nää oli mielessä ja mennessä Jenkkeihin, eli kollarit, joissa pehvassa toi teksti.



Tämmöstä. Nyt on sit kaikki ostokset tuliaisia(joista mulla ei siis ees kuvia oo) lukuunottamatta esitelty. Huhhuh. Laukku painoi sellaset 19kg eli ei ees lähellä liian täyttä, mut raskaalta se kyllä tuntui. Ihanat sunnuntainjatkot sulle♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)