maanantai 5. maaliskuuta 2012

Monday

Moikka ihanat, mikä ihana ilma! Muhun toi aurinko ainankin vaikuttaa selkeesti piristävällä tavalla. Kesä tule jo. Vitsit mulla ois teille vaikka mitä kaikkee nyt mielessä. Ensinnäkin, ootteko jo ihan kyllästyny New York juttuihin? Ku sanoin, et laittaisin vielä central park kuvat ja vinkit ja sit se ois siinä, mut tarkemmin ku rupesin kattoo, ni mulla on reissusta yli tuhat kuvaa :D Että jos kiinnostaa, niin voisin laittaa teille ihailtavaks vielä muutaman kuvasenkin. Nii joo, ja oothan tulossa moikkaa mua huomen Hansaan klo 14.30 tai/ja klo 17.00?:)

Se leikkii semmosta eläintä, tiettekö, semmosta ku elää aavikolla?

Mangusti!Se se oli. Jotain samaa?

Yritin saada semmost hienoo kuvaa noista kynsistä, nyt kun mulla ne vielä on :)

Mun vauvasta ei ookaan aikoihin ollu blogin puolella mitään juttua :/ Se on kasvanu kauheesti viime blogiesiintymisestään. Juu mut kaikki ei ruudun sillä puolen oo kissaihmisiä ni en nyt sen pidemmin ala Misun kuulumisia tässä vaiheessa kertoa. Mites viikko on lähteny käyntiin? Maanantaiväsymystä havaittavissa? Täällä ainankin.

12 kommenttia:

  1. Hei, sul on tosi kiva blogi ja laita vaa lisää NY kuvii, ei siihen kaupunkii voi ikinä kyllästyy :D
    Mutta tota ootko käyny jonku mallikoulun, ja jos oot niin missä toimistossa? :)

    mydailyylife.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) Joo oon käyny Turussa ammattimallikurssin Fashionteamilla :)

      Poista
    2. Ai kiva, mä kävin siellä teinimallikurssin :)

      Poista
    3. Ahaa oi vitsit:) onko Marjo ottanu sua näytöksiin sen jälkeen?:)

      Poista
    4. Ei oo :D Ehkä sen takii kun kävin teinimallikurssin jälkeen vielä yhdellä ammattimallitunnilla, mutta en ehtinyt käymään sitä kurssia loppuun :/ Mutta ajattelin, että syksyllä voisi taas ilmottautua ja sillä kertaa keskittyä mallin hommiin ihan kunnolla! :)

      Poista
    5. Okei joo no mut toihan kuulostaa kivalta :)

      Poista
  2. mää KOITAN ehtii tänää sinne teiän näytöksenn viideltä! Mun pitäis vaa livistää koulust tunti aiemmin et pitää kattoo mitä ny teen :-D

    VastaaPoista
  3. Moikka! Oon seurannut sun blogia ja huomannut, että oot kehittyny tosi paljon! Sulla oli ennen pidempiä postauksia. Nyt ne on lyhyempiä, mutta oot saanut niihin enemmän asiaa. Tätä on kiva lueskella :)

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. jos oisin hetkee aiemmin saanu kuvan ni ois ollu viel parempi asento:D

      Poista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)