lauantai 10. maaliskuuta 2012

Outfit of the day

Moikkelis, päivän asu postausta pitkästä aikaa. Eilisestä elokuvasta voisin tähän alkuun kuitenkin sanoa muutaman sanasen. Mun mielestä se oli paljon rankempi mitä odotin, ja juoni oli vähän erikoinen, mutta positiivisena pointtina on sanottava, että silmänruokaa nuorille naisille kyllä riitti ;)


Nää on tosi vanhat kuvat (ennen NYCin reissua kuvattu) ja siitä syystä näis ei nyt kelloakaan näy, mutta lupaaan, että saatte vielä sellaisiakin. Mulle on nyt hirveesti kertyny kuvia kaikesta, jopa niin paljon, etten pysy vauhdissa mukana ja siks nää postaukset sit esim esittelee kk vanhoi asuja :D Mut kyl tää varmaan tästä alkaa nyt pikku hiljaa tasaantua, toivottavasti.



Koru on Thaimaasta, ja oon aivan ihastunu siihen. Se tuo aina sellasta piristystä asuun ja värinsä ansiosta sopii tosi monenlaisiin yhdistelmiin. Saappaat on äidin, taas :D Mulla on nykyään joka päivä äidin kengät jalassa, onneks meil on saman kokoset jalat! En vaan vieläkään oo löytäny itselleni "niitä oikeita" talvisaappaita, vaikka ne on ollu hakusessa jo viime talvesta. Noo ehkä ensi vuonna sitten :)



Oon aika musta näissä ulkona otetuissa, mut kyllä näistä nyt jotain näkee :) Mulla ois muuten New Yorkista asukuvatkin. Huhhuh millos mahdan saada kaikki tulossa olevat postaukset teille tänne ihailtavaksi... Ei kai sitten haittaa jos postailen jostain huhtikuun tapahtumista siinä elokuun paikkeilla?;)



Ai niin muuten täytyy kertoa teille vielä eilisestä yksi hauska juttu. Tai no miten sen nyt ottaa, hauska ja hauska. Eilen kun tosiaan olin siellä elokuvissa, vaikken ollutkaan koulussa päivällä satuin sitten törmäämään sellaiseen määrään koulumme opiskelijoita, että voisi melkein luulla, että eilen oli jokin meidän lukiomme luokkaretki elokuvateatteriin :D En kuitenkaan syyttä ollut poissa, mutta kyllä silti hieman nolotti.


Toppi - H&M
Paita - Zara
Farkut - Veromoda
Koru - Thaimaa
Bootsit - Vagabond
Laukku - Seppälä
Takki - Only

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)