torstai 1. maaliskuuta 2012

:)

Mä en enää pysty pihtaamaan, nimittäin tietoa yhdestä mun suosikkiostoksesta. Blogia jonkin aikaa seuranneet tietääkin miten suuri juttu tää mulle on. Ti di di did di diiiiiiii....




Se on IHANA! Ja on muuten paaaaaljon hienompi, kuin se joku ihme vanha ihastus, jota ei enää ees muistella! Tää on just eikä melkeen: Valkoinen remmi ja kultainen taulu, kiviä unohtamatta. Rakastanrakastanrakastan. Mun ois pitäny jättää tää ostos esittelyissä sokeriksi pohjalle, mut en vaan enää kestäny, mun oli pakko jakaa näin iloinen asia teidän kanssanne. No mitäs sanotte? Eiks ookki ihan jees?;) Mun eka kello! En voi vieläkään uskoo tätä ja parastahan tässä on se, että maksoin tästä puolet vähemmän mitä Suomessa ois maksanu. No ok ei se oo parasta, parasta on itse toi kello :D (Sori taisin innostuu vähän liikaa, mut kattokaa nyt vaikka ite, aika hieno vaiks itse sanonkin, noni nyt loppu leijuminen. Moikka. seonihana!)

4 kommenttia:

  1. Dollareissa vähän reilu satasen eli euroissa sitten vielä vähemmän :) Suomessa kun Michael Korsia ei parilla sadalla saa mistään.

    VastaaPoista
  2. aivan ihan kello! <3 rakastuin kyl ihan täysin :) ois kiva nähä kuvia missä se ois kädessäki :P

    -Riina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon:) juu luvassa on sellaisiakin kuvia (:

      Poista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)