torstai 29. maaliskuuta 2012

hair&friends

Moikka! Haluisko joku tulla lukee kokeisiin mun puolesta? Tää on tää ainainen koevko masennus. Se aika jaksosta, kun yllättäen innostuukin siivoomaan, leipomaan, kirjottelemaan... Toisin sanoen tekemään ihan mitä tahansa muuta, kuin lukemaan. Tuttua teillekin?

Mä ja mun hovikampaaja, vai miten se nyt oli?
Erittäin kaunista naturellia naamanikin tässä teille esittelen... (vastapainoks tolle seuraavissa näkyvälle meikille)

Ihana J kiharsi mun tukan ja meikkas nassun viikonloppuna.

Jos ylemmissä kuvissa näkyi mun hovivärjääjä ni tässä on sit hovimeikkaaja/kampausten laittaja. Ammattilaisia noi mun naiset♥ Kivat ilmeet muuten tässä ^ :D


Tältä näytti mun viikonloppu. Ja kertokaas mulle, et mihin tää viikko on oikeen hävinny, ku huomenna on taas jo perjantai? Yritin kuvata teille pitkästä aikaa videoo nyt ekaa kertaa mun murun kanssa, mut... Noh yritän tässä joku päivä uudestaan :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)