sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

Dreams come true

Just eilen kun kerroin teille mun suurimmasta haaveesta, ni eiköhän tänään toi mallitoimiston johtaja sitten soita, ja suorastaan painosta mua tekemään mallikansion!:) Täs on vaan semmonen pikku ongelma, että tiiän monia tyttöjä, jotka on maksanu sen neljä ja puolsataa hyötymättä siitä juuri mitenkään... Vaikka luulis, ni ei niitä töitä niin vaan ala satelemaan. Tosta sais yhteensä neljä kuvaa, ja kansio pitäis jostain ite hommata. Ei kuulosta glamourilta eihän?;) Oonki just miettiny, et tahtoisin tehdä sen kansion jonku toisen mallitoimiston leivissä, mut miten mä tän nyt toisin sit sillee kauniisti julki?:s Mul on kuitenkin jo kuun lopulle taas yks näytöskin luvassa:)) Älkää nyt missään nimessä käsittäkö väärin, kyllä mä todellakin sen kansion haluaisin, mut sit just sekin, ku mul on just se tapaaminen siel toisessa mallitoimistossa syksyllä, lisäks oon saamassa neljä kuvaa kansioon töitä vastaan yms. Tän päivän aikana pitäis ilmoittaa mitä tekee. Mitä mun oikeen nyt pitäis tehdä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)