keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Outfit of the day

Tänään mentiin tällasella.


Paita - Lindex
Shortsit - (esittelinkin jo aiemminkin, mut sanotaan nyt uudestaan eli) kirpparilöytö (Only)
Vyö - (myös jo esitelty eli) kaapista löytyi vaan ei tietoa mistä tullut

Sori joo tiiän, mun huone on sotkusen näkönen, mut mites se sanonta menikään, et "Idiootit pitävät huoneensa järjestyksessä, etteivät eksy, nerot hallitsevat kaaoksen" ;D

Mun on vielä aivan pakko esitellä teille mun lompakko. Oon aivan rakastunut siihen! Ei vois enempää mun tyylistä rahapussia löytyä. Ostin tän viime kesänä Jenkeistä. Eka ku näin tän, ni ihastuin, mut aattelin sen olevan ihan liian kallis lompakoks, joka ei oo sillee minkään merkkinen. (Maksoi joku 16 dollarii muistaakseni). Jätin sen sit sinne kauppaan, mut viimeisenä päivänä, mun oli kuitenkin aivan pakko käydä hakemassa tää kulta kotiin, enkä oo kyllä hetkeäkään katunut!:)  Vähän ikävää sillee, et sain nyt syntymäpäivälahjaksi mun kummitädiltä aidon Guessin kauniin pinkin kukkaron. Käytän näitä kahta nyt sit sillee vähän vuorotellen. Tää CA-löytö lähtee kuitenkin mukaan matkalle, sillä se on kuin tehty matkailuun!

 Tän mallisii kukkaroita oli viime kesänä paljon jenkeissä. Suomessa ei oo paljon näkyny, ne ei kai sit vaan oikeen innostanu Suomalaisia, ku kuulin ainanki et ne oli viime kesänä vallottanu myös Lontoon. Tänä kesänä niitten olis sit pitäny ilmestyy Suomen markkinoille, mut ei oo tosiaan ainakaan mun silmään osunu...

 Ja hei, tää on pinkki sisältä (kaiken muun ihanuuden lisäks siis, tää on vähän ku suklaakastike mangomeloni jäätelön päällä, kerrassaan vastustamatonta ilmankin, mut sen kanssa vieläkin parempaa;))!
Mikäs se sieltä löytyy c(: Tosta löytyy paaaaaljon paikkoja, joihin joskus haveilen vielä matkustavani:)
Näihin matkaanlähtö tunnelmiin taidan nyt jättää hetkeks tän bloggailun ja palailen sit tosiaan viimeistään Suomeen palattuani:) Mahtaakohan Misu tuntee mua enää?:/ Tai mahdankohan enää mahtuu mihinkään vaatteisiini ton reissun jälkeen?;D (suunnitelmissa kun on paljon herkuttelua).

Mites teillä? Ite tykkään lentokentistä tosi paljon! Must jo lentokentillä pääsee siihen lomatunnelmaan ja sit vastaavasti palatessa aattelee, et koti ei oo enää kaukana (ajallisesti). Lentokentillä näkee tosi paljon erilaisia ihmisiä, erilaisissa tilanteissa ja erilaisia kulttuureja ihan rinnakain. Aina välil ajattelen just tän ihmispaljouden ja kulttuuririkkauden takii, et ois tosi kiva työskennellä lentokentällä tai just esim. lentoemäntänä tms.

Aijjuu, mähän kerroin, et laittelin eilen työpaikkahakemuksii. No tänään tuli jo kaks soittoo. Toisesta sain paikan pelkän puhelun perusteella ja toisesta työpaikkahaastattelukutsun. Ihan kiva, rahan tuloa ei vaan voi estää;) Juu no mut katotaan uusiks hymyilenkö sit enää syksyllä ku samaa aikaa pitäis hoitaa lukion kakkosluokkaa, eli rankinta vuotta, töitä koulun jälkeen ja vkl:sin, harrastuksia unohtamatta. Haluisin myös alkaa käydä jossain tanssitunneilla, mut saa nyt nähä miten mun aika riittää kaikkeen... Kaikkee ei voi saada, mut uskon silti, et löydän kaikelle tälle jonkin näkösen tasapainon, ja jostain kolosta kaivan aikaa myös harrastuksille ja kavereille tietty:)

Mut nyt rakkaat lukijat, tää tytsy lähtee lomailee eli ei muuta ku: Adiós y Hasta luego!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)