lauantai 2. heinäkuuta 2011

My BIGGEST dream

Eli ihan ensteks haluun pahoitella ettei eilen tullu uutta päivitystä, mut ulkona oli niiiin kiva ilma enkä siks oikeen jaksanu olla koneella. Ja illalla oli sit taas meno päällä:) Ainiin ja nyt vaihdoin asetuksista sillee, et myös anonyyminä (eli sillee ettei oo tunnuksii) voi kirjoitella mulle kommentteja!:)

Mut siis nyt siihen unelmaan. Mun suurin unelma saattaa joidenkin mielestä kuulostaa typerältä tai sit muuten vaan ihan epärealistiselta, mut tässä se nyt tulee, haluisin malliksi. Ja kunnianhimoinen kun oon, ni alan huipulle tietysti.

Kai mua jo jonkin asteiseks malliks vois kutsuakin:) On meinaan jokunen näytös takana. Sellasii onkin sitten ollut ihan laidasta laitaa. Fashion Teamilla oon ollu näytöksissä useampaankin otteeseen, mut lähinnä vaan Model Face -kilpailuissa (eli ihan normaaleissa näytöksissä, paitsi et mallit ei saa palkkaa :/ ). Lisäks oon ollut jo kaks kertaa sellasissa tuoreiden suunnittelijoiden näytöksissä. Nääkin on ollut sellasia ettei palkaks saa kun mahtavan kokemuksen ja ehkä jotain tuotteita (esim. kosmetiikkaa, ruokaa...) Viime keväänä Turun klubilla ja nyt tänä keväänä Promenadi tapahtumassa Yliopistonkadulla.

Oon joskus nuorempana laittanu viestiä Paparazziin ja sieltä vastattiin sillon, että mulla olis mielenkiintonen look ja persoonalliset kasvot, ja kysyttiin kasvanko vielä. Olin sillon kaks senttii lyhempi!:)) Nyt mun kai sit pitäis just laitella viestiä toimistoille ja katsoo mihin se johtais. Täs on vaan sellanen pieni ongelma, et mukaan täytyy aina tietysti liittää kuvat, ja mä kun itse en todellakaan oo mikään valokuvaaja. Oon siis yks surkeimmista. Sit täytyy kyl sanoa ihan rehellisesti ketään loukkaamatta, että äitini on vielä huonompi kuvaaja. Joskus mun parasystävä J otti musta tosi paljon just sellasii hyvii kuvii, mut neki on nyt jo "jääneet vanhoiks". Pitäis taas sopia sen kans et millon olis kuvaussessio;) ja sit vaan kuvat eteenpäin.

Oon nyt täs ihan viime aikoina saanu paljon positiivista kommenttia just tän asian suhteen. Kävelyä on kehuttu, ulkonäköä just alaan sopivaks ja ruumiinrakennetta myös. Itse asiassa laitoin tässä vähän aikaa sitten viestiä yhteen toimistoon ja sieltä näytettiin selkeästi vihreetä valoa mulle:) Syksyllä meen sit ihan henk.koht. paikalle ja saattaapi olla et mut voi bongata Suomitv:n puolelta... Mut ei tästä vielä tän enempää.

Kate Moss (pakko  muuten mainita, että tämä supermalli asteli eilen alttarille:))

Suvi Koponen, yksi tunnetuimpia suomalaisia nimiä maailmalla.

Heidi Klum, -09 arvioidut tulot n. 16 miljoonaa dollaria.

Tässä joku päivä kun vaan ehdin, ni vosin laittaa tänne omia näytöskuvia:) Mun suurin unelma ois joskus lähitulevaisuudessa asua ja työskennellä mallina New Yorkissa. Ainahan sitä voi unelmoida, ja kuten aina hoen "Kun johonkin tarpeeks uskoo, ni se voi oikeesti toteutua".

(Kuvat googlesta)

2 kommenttia:

  1. Hey
    tää kuullostaa niin mun unelmalta!! harmi vaan kun suomessa on niin vaikea saada mallin töitä! =( aattelin väli vuoden aikana jos matkustelen ulkomailla kysyä töitä jostain mallitoimistosta! mut entie sit :D toivottavast löydöt jonku hyvän toimiston koska oikeesti, sä standout:aat kaikista muista malleista siä lavalla ja kaikki sanoo sen! todellaki vihreetävaloa sulle!!!

    ilona :D

    VastaaPoista
  2. Moikka Ilona ja voi kiitos sun ihanista sanoista!:) Ne todellakin sai mut hymyilemään. Oot aina niin ihanan kannustava. Ja kuule ihan samaa toivon sulle sillä sulla voi olla vaikka minkälainen ura mallina edessä!;)

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)