maanantai 25. heinäkuuta 2011

Outfits of the day & Misu

Tällä hetkellä mulla on jo toinen asu yllä (jos ette vielä oo sattunu tietämään, ni mulle on tosi tyypillistä vaihtaa asua kesken päivän :)). Pienenä vaihtelin asua monta kertaa päivässä. Nykyään lähinnä siten et asioilla ollessa tyylikkäämmät vaatteet ja sit kotosalla mukavammat. Aamulla vedin ylleni tällaisen kokonaisuuden:

Tänään ulkoilutin siis ekaa kertaa noita uusia balleriinoja sekä hametta :) Aika herkullinen yhdistelmä vaikka itse sanonkin. Muutenkin tällanen mukavan simppeli yhdistelmä.
Toppi - H&M
Hame - Veromoda
Villatakki - ei minkäänlaista muistikuvaa mistä, mut lapussa lukee kaffa
Balleriinat - Klickshoes

Nyt mulla on yllä mukava kesäinen kotioloasu:




Ilmeet on ihanat. Vatsa pömpöttää. Vikas kuvas venyttelen(?!?). Että tämmöstä tänään. Mut mikäs siinä sitten. Kotiasussa saa ja kuuluukin näyttää tolta eiks ni?

Toppi - H&M
Shortsit - Esprit
Svetari - Only

Ekalla asulla käytiin Misun kanssa ekaa kertaa eläinlääkärissä. Ei mitään vakavaa. Rokottamaan oltiin menossa, mut sit selviskin, et Misulla on korvapunkki (kissojen yleisin loinen), jonka se on saanu jo syntyessään emoltaan. Voi raukkaparka. Ei hän edes tiedä miltä tuntuu, kun korvissa ei koko ajan kutia. No mutta onneks huomattiin ja sai nyt siihen hoidon, jonka pitäis tappaa loiset. Oon iloinen kun Misu on iloinen :)








Ookei pakko kai myöntää, et on tää karvapallero vähän siitä kun se meille tuli kasvanu :)



"Mee jo muualle sen kameras kans"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)