sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

Dreaming

Nyt on mökkeilyt mökkeilty tältä viikonlopulta ja pää on täynnä unelmia tällä hetkellä. Täytyy muuten sanoa, että terveellisempi elämä jäi kotiin täksi viikonlopuksi. Mut mikäs siinä kun ruokaa on hyvää ja tytön täytyy syödä, kun tytön täytyy syödä. Ihan kauheita on tapahtunu. Se Norjan tilanne. Miten sellasia ihmisiä voi ees olla olemassa? Miten kukaan elävä voi olla niin julma? Ei voi ymmärtää...  Ja sit menetti maailma myös yhden laulajankin tänä vkl. Amy Winehouse ei ollu mikään mun ihan suosikki, mut kyllä se jotain kuuntelemisen arvoisia kappaleita on tehny.

Googlesta

Yleensä kun tapahtuu tollasia kamalia, ihmisiä menehtyy enemmän kerralla, tai muita maailmaa järisyttäviä tapahtumia suuntaa omat ajatuksensa tulevaisuuteen. Siihen mitä haluis viel elämänsä aikana saada aikaan ja muutenkin tehdä.

Mun tän hetken päässä pyöriviä unelmia:

1) Matkustella niin paljon kuin mahdollista ja nähdä toinen toistaan eksoottisempia paikkoja (eli ei vaan mitään turistirysiä). Haluisin lisäks tutustua ihmisiin erilaisista kulttuureista ja maista. Oppia tuntemaan maapallon toisella puolella asuvien ihmisten ajatus- ja arvomaailmaa.

Googlesta

2) Haluisin perustaa jonku hyväntekeväisyysjärjestön (edellyttäis tietty huimaa rikastumista...) joillekin köyhyydessä eläville perheille. Haluaisin jotenkin auttaa afrikan lapsia. Kehittää jotain sellaista, et niillä oikeesti olot paranis siellä kunnolla.

3) Toivoisin, et voisin tehdä mallintöillä rahaa ja saada itselleni nimeä. Asua ja työskennellä ulkomailla.

Minä Turun kävelykadulla :)

4) Olis ihanaa, jos mulla joskus ois niin paljon rahaa, et voisin ostaa itselleni  itse ansaitulla, omalla rahalla jonku upeen ja kalliin merkkilaukun.

Kuva viime kesältä Holywoodista. En uskaltanu ees mennä sisälle kauppaan ku olo oli ihan sellanen rönttynen...


5) Sit tietty nää perus, mut ei siis mitenkään muita vähempi arvoiset haaveet. Perhe, ihana mies ja lapset. Omakotitalo ja ehkä koira. erveys ja hyvä onnellinen elämä. Toivoisin, et mun rakkaimmat ystävät pysyis aina mun elämässä, ja että mul ois aina hyvät välit mun perheeseen.

+ Haluisin joskus: hypätä laskuvarjolla, ajaa vesiskootterilla, hypätä benji-hypyn jossain eksoottisessa paikassa ja lentää (tai no olla kyydissä) helikopterilla.

Googlesta

Tohon kolmoskohtaan haluun lisätä, et vaikka mulle suotaisiinkin mahdollisuus mallimaailmaan, tiedostan faktan, et mulla täytyy olla myös "oikee työ". TÄLLÄ HETKELLÄ suunnitelmissa on lukion jälkeen jatkaa ehkä kauppakorkeaan. Sit työ, joka houkuttais olis joku sellanen mis pääsis paljon matkustelemaan ja organisoimaan asioita/tilanteita. Saa sit nähdä mitä just mun tulevaisuus tuo mulle tullessaan :)

Seuraavaks alotanki suuren projektin. Nimittäin vaatehuoneen läpikäynnin... Täs saattaa vierähtää hetki. Tarkoitus olis päästä paljosta turhasta eroon. Katsotaan miten käy. Hyvät sunnuntai-illanjatkot!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)