keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Last day in Finland

Päivä on ollut aikamoista sekasortoa. Molemmat vanhemmat nyt kotona viikon veljen kanssa kaksistaan olon jälkeen. Äiti ilmoittaa lähtevänsä Kiinaan. Tästähän mä järkytyin sitten hyvin paljon, sillä ollaan aina äidin kanssa puhuttu, että mennään sinne joskus yhdessä... (Just sen ystävän luokse, jolta oon sen possutyynynki saanu). Ei äiti vielä mitään matkoja oo onneks varannu, että täytyy nyt katsoa miten kaikki rullaantuu. Oishan se ymmärrettävää, etten pääsis mukaan just tän Barcelonan reissun vuoks, mut silti ihan epäreilua, kun ollaan puhuttu että yhdessä mentäis:( Kiina ei oo mikään mun sellanen unelma matkakohde, mut on se kuitenkin sellanen paikka, joka joskus on aivan pakko nähdä!:)

Nyt on tavarat saatu jopa matkalaukkuun asti. Vielä viimeistelyt ja passi laukkuun ni eiköhän se oo sit siinä:)  Täs on kyl vielä koko ilta aikaa, että ei mul mitään kiirettä oo. Tänään vaan sattui semmonen "hauska" juttu, että kysäisin äidiltä (jonka tiesin ottaneen mun lentoliput haltuunsa), et missäs ne mun liput on ja tähän äiti sitten vastas, et ei hän oo koskenukaan. Muutamaks hetkeks iski paniikki, mut kyllähän ne liput sitten muiden tärkeiden paperien joukosta löytyi:)  Ai juu nappasin tällasen kuvan, kun yhdessä vaiheessa ihmettelin et minne Misu katos. 

 Kuvat on vähän huonoja, ku sillon ku näin tilanteen, ni pikkunen istua kökötti tuol keskellä ja kattoi mua sellasella sulosella nappisilmä ilmeellä. Sit ku sain kameran haettua, ni eihän hän tietenkään enää ollu samassa paikassa saman ilmeen kanssa.
Misu ilmas selkeesti, et hän on kans lähdössä Barceloonan lämpöön;)

Niin ja sit mun piti jo eilen laittaa (mut en jaksanu illal sit enää kuvata) postaus mun tuliaisista. Isä tuli siis tosiaan eilen töistä kotiin ja mä sain sit tämmöset ihanat pienet jutut.

 Oon siis ihan NY fani (tosin helppo sanoa, kun en oo koskaan siellä käynyt:D) Mut haaveena olis sinne päästä!:)
 Pieni kukkaro
Magneetti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)