perjantai 22. heinäkuuta 2011

Second hand

Just tänään sanoin, et nyt saa shoppailut jäädä :D Vähän ku "älä koskaan sano ei koskaan". Tänään sit oli tarkotus vaan piipahtaa kirppiksellä. Eihän se tietenkään pelkästään ihasteluks jääny. Kirpparit on kyl siitä ihania paikkoja, et sellasista saatta tehdä vaikka millaisia löytöjä. Kuten saatattekin tietää, bleiserit on yleensä tosi kalliita. Kirppikseltä lähti tänään kolme mukaan yhteishintaan 21e. Yks äidille ja kaks mulle. No nyt ainakin löytyy bleisereitä :)

 Tällanen oli päivän asu tänään. En muista et mul ois koskaan aikasemmin ollu heinäkuussa noin "talviset" vaatteet. Yleensä oon tottunu pitää kesäsin vaan hameita, mekkoja ja shortseja, mut nyt sit tänään vaikutti silt et ois ollu viilee ja sateinen päivi ni heitin pitkät housut jalkaan. No eipäs ollu viilee päivä ei :D Sateinen kyllä, mut ennemminki trooppinen ilma.
 Tolla asulla ku kävelin lyhyehkön matkan alkuillasta ni oliki sit pakko vaihtaa shortseihin ja T-paitaan. Mut tää oli asu kirppiskierroksella :)
 Paita - ZARA
Housut - Vero moda
Saappaat - Spirit store
Huivi - Kirppis

Aamulla kun luin sitä Ellee ni sieltä sit bongasin, et nyt sellaset liian isot, harteikkaat bleiserit on tulossa muotiin. Eiks sovi aika hyvin kuvaukseen? Tää on tosi kiva ja lämpimän olonen. Ihan sellasta villaa materiaaliltaan. Todellsen löydön tästä tekee sen hinta. Maksoi 12e ja on Ril's:in takki, eli uutena maksanu varmaan 212e ainanki.

Tän takin kaa kävi kyl yks niin hauska juttu :D Olin just sovittamssa tätä ja tulin siihen paikalle takas ja siinä oli mun opettaja just tuomassa lisää tavaraa. Siinä sitten vaihdettiin kuulumiset ja äiti sanoi jälkeen päin mulle, et olin jotenki tosi vaivautunu :D Noo mutta jakku sai uuden omistajan ni eiköhän voi ope olla tyytyväinen ja mä sain uuden takin ni mä voin olla tyytyväinen :)

 Näis kuvis ei nyt tän artikkelin väri pääse kunnolla oikeuksiinsa :( Sopii just hyvin esimerkiksi jonkun juhlamekon kanssa tai näyttää kyllä hyvältä tollee farkkujenkin kanssa. Tos on niinku valkoista, vaaleanpunaista ja vihreetä(lime) tollaisessa ruudukko asettelussa :) Tykästyin kovasti.

Tää ei nyt varsinaisesti oikeen mitenkään istu mun ihannoimaan merimiestyyliin, mut toisaalta fanitan suuresti pastellivärejä ja täähän on just omiaan siihen kastiin:) Hintaa tällä feminiinisyyden ruumiillistumalla oli vaan 4e. Kuvasin siks noin ihmeellisellä käsitteellä tota jakkuu, koska mun mielestä kaikki bleiserit on jotenki vähän maskuliinisia (en tykkää) mut tää ei oo maskuliinisuutta nähnykään. Ite ainakin aion saada sen maskuliinisuuden pois sit just kaikilla huiveilla, laukuilla ja ylipäätänsä vaatetuksella :)

Eieieiiei mitä kloki taas on, siis nyt se taaas näkyy 24h pitäis olla mun hereillä ja 24h pitäis mun saada nukkua. Ei nää päivät riitä koskaan mihinkään.... Hyvät yöt kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)