maanantai 4. heinäkuuta 2011

Monday

 Tänään oon tehny kaikkee tylsää ja hyödyllistä (sekä kirjottanu blogiin ihan liian monta päivitystä yhdelle päivälle :P) Kuvat on molemmat vähän tärähtäneitä, mut ehkä parempi niin ku tänään on ollu ihan meikitönki päivä viel kaiken kukkuraks... Ja joojoo tiiän et mun huone on vaaleenpunanen. Ihan liian imelä! Joskus seiskaluokalla kun fanitin sitä väriä, mun tapetit vaihdettiin. Äiti kysyi monta kertaa oonko nyt ihan varma tästä. Ja olinhan mä, hyvinkin varma..silloin. Vaikka vaaleenpunainen onkin yhä mun lempiväri, niin liika on kyllä mun mielestä liikaa. Oon nyt viime aikoina koittanut vähän neutralisoida tätä mun huonetta, mut voin sanoo et ei oo helppoo ku kaikki seinät hehkuu vaaleanpunaisina. Mul on nyt valkoinen matto ja lamppu. Mustavalkoinen päiväpeitto, mustia ja mustavalkoraidallisia laatikoita sekä valkoinen kirjoituspöytä ja peilipöytä. Voin jossain vaiheessa laittaa kuvapostauksen mun huoneesta tänne kaikkien arvosteltavaks:)
Takana komeilee siis huomisen kamat. Ylläni mulla oli tänään tollanen farkkukankaalta näyttävä shortsihaalari. Toi on must tosi kiva yllä. Ostin ton viime kesänä Californiasta hyvin edullisesti siihen nähden, että se on aito Abercrombie & Fitch :) Oisko ollu joku 24 dollarii. Siin on sidottava vyö (samaa kangasta ku muu osa) tossa lantion kohdalla ja niskasta se kiinnitetään kans nauhat solmien:) Kuvista näkyy aika huonosti, mut sitä suuremmalla syyllä mun on kuvailtava tota "kaulusta". Siinä on aivan ihana yksityiskohta keskellä edessä. Kolme samaa kuosia olevaa nappia röyhelöisen pikkupalan päällä.

Aijjoo pakko viel kysästä, eiks oo söpö possutyyny mun takana?;) Oon saanu sen sellaselta äidin kiinalaiselta ystävättäreltä:)  Juu ja ei kai sit muuta ku hyvää maanantai-illan jatkoa ja alkavaa viikkoa kaikille!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)