maanantai 4. heinäkuuta 2011

Tomorrow

Meinasin tos edellises päivitykses just niin ku et oon ihan laiminlyöny omii unelmointituokioitani. Mitä kaikkee haluisin ja ootan tulevaisuudelta, miten pääsen näihin mun tavotteisiin ja miten yleensäkin haluisin elää elämääni:)

Tänään sitten otin yhteyttä mallimammaan sanoakseni, et en taida nyt vielä sitä kansioo tehdä, mut muthan tietty ylipuhuttiin ja nyt onkin sit huomisen päivän ohjelma tiedossa:D Eli mallikansiokuvaukset täyttää huomisen. Mukaan tuleee ottaa kaikkii omii eri tyylisiä vaatteita, kenkiä, laukkuja... ja eiköhän mulle sit tulluki yli neljä kassillista tavaraa:D Ja oon menossa bussilla... Onneks mul on maailman parhaat ystävät, jotka on kai tulos mun kans huomenna turkuun (kun ne olis muutenki mennyt).

 Mukaan lähtevät vaatteet yms. mun sängyllä.
 Mukaan lähtevät kengät<3
Tässä vielä kaikki kasaan pakattuna:)

2 kommenttia:

  1. Ootko saanu hommia ton mallikansion ottamisen jälkeen? Kun multa on nyt kysytty tota samaa, kurssin jo käynyt niin en tiedä viitsiikö enää montaa satasta laittaa jos ei mitään palkallista työtä tule.. :)

    VastaaPoista
  2. Mähän en silloin sit sitä kansiota mennytkään tekemään, ja sen jälkeen ei olla sit Marjon kanssa oltu missään tekemisissä. Ite olin kuullu, et ei tytöt oo saanu hommia, vaikka ois sen kansion tehnyt, mut sit taas kyllä osa on. Että nii vaikee sanoo uskoisin, et ainakin jotain siitä vois poikii:) Mut en tosiaan osaa mitään varmaks sanoa...

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)