torstai 21. heinäkuuta 2011

More shopping

Kuten lupailin, nyt sit näihin eilisiin ostoksiin:


Ensin kuitenkin asu, jolla tein paaaljon ostoksii:) Elikkä eilen oli tämmönen simppeli päivä. Kuten huomata saattaa, oon ihan rakastunu noihin mun uusiin sandaaleihin ja toi lindexin kukkalaukku on nyt myös ahkerassa käytössä. Toi laukku on siitä kiva ku se on oikeesti valtava, eli sinne mahtuis vaikka pieni elefantti. Niitten lisäks mulla on päällä aikasemmin joskus Espanjasta ostettu valkoinen villatakki, Inwearin valkoinen toppi, koru Thaimaasta, lasit ihan aidot D&G:t suoraan Thaimaasta ;p, shortsit onlyn, kirpparilta ja vyö ties mistä.

24h on mulle ihan liian vähän. Pitäis olla sillee, et 24h päivä, 24h yö :) Eiks ois just hyvä? Eilenkin klo oli jo yli kolmen kun aloin nukkuu. Tänään tuntuu etten ois vielä juuri mitään tehny ja nyt on jo ilta... No mut nyt näihin ostoksiin.



 Tää oli oikeestaan ihan heräteostos :s En kai periaatteessa ois tarvinnu uusii kollareita, mut nää oli niin herkullisen väriset, ei pahan hintaset, eikä kollareita koskaan voi olla liikaa. Just kiva vetästä talvella esim. vkl jalkaan kun ei oo minnekään lähdössä. Nää kuvat ei näytä todellista väriä :s Oikeesti noi on sellaset vaaleenoranssin sävyset. Ihanat! Elikkä nää löytyi siitä pastellivärejä pursuavasta Cubus liikkeestä. Hintaa näillä oli 14,90e (ei paha kollareista ainakaan mun mielestä).



Perus T-paita Benettonilta. Siellä oli kaikki tuotteet -50%. Ihan jees!:) Oottekin varmaan huomannu, että minä suosin alennusmyyntejä:)




Aivan upee, itse asiassa ihan ensimmäinen tollanen kunnollinen bleiserini. Tää löytyi kans Benetonilta ja oli näin ollen -50%. Bleiseri on kans artikkeli, joka on jo jonkin aikaa ollut hakusessa. Oon ajatellu, että nyt kun oon jo kuitenkin lukion toisella, ni vois pikkuhiljaa hylätä hupparit ja siirtyy vähän tyylikkäämpään pukeutumiseen. Oon aina aatellu, et olis kiva syksyllä mennä kouluun uuden hiustyylin kanssa, mut nyt vasta tajusin, et eihän mun oo pakko mun hiuksia muuttaa, voin ihan hyvin muuttaa pukeutumistyyliäni (jotain uutta mussa) ja itse asiassa täähän on paljon helpompi ja mukavampikin muutos:) Olin äidin kanssa liikenteessä eilen, ja hän osti myös itselleen samanlaisen. (Jee eka vaate ku on sama mulla ja äidillä!:) Oon tietty aina pienestä pitäen käyttäny äidin vaatteita ja käyny sen vaatekaapilla, mut nyt ensimmäistä kertaa meillä molemmilla on sama vaate omaa kokoaan :)).


Punaiset balleriinat 19,90e Klick shoesilta. En muista kerroinko jo punaisen hameen yhteydessä, mut muhun on iskeny joku ihme vimma punaista väriä kohtaan. Ennen aina sanoin kaikille, et punanen ei sovi mulle ei sitten yhtään. Nykyään oon ihan hullaantunu siihen. Tää todennäköisesti johtuu siitä, et tykkään nyt kauheesti merimiestyylistä ja punanen on niin yksiin sen kanssa. Ja lisäks punanenhan on nyt muotivärien kärjessä tänä kesänä. Nääkään ei varsinaisesti ollu heräteostos, sillä oon jo (tai no ookoo ei voi sanoo jo) muutaman päivän (hameen ostosta asti) haaveillu tämmösistä. Onneks löytyi ja viel tollanen tarjous. Oli muuten viiminen pari :)



Miks kenkiä ei koskaan myydä "osta kolme, maksa kaksi" -tarjouksella? Mulla ainankin on sellanen, et sillon kun pääsen kenkien makuun, on ihan mahdoton lopettaa. Tää alkoi Espanjassa niistä sandaaleista, ja nyt sen jälkeen oonkin ostanu jo (APUVA) neljät kengät... Noo mut nää on kaikki tosi kivoja ja hyödyllisiä. Sitä paitsi kenkiäkään ei voi koskaan olla liikaa, sillä ihminenhän käyttä joka päivä kenkiä. 365 päivää vuodessa. Ok nyt helpotti :) Kengät vaan on rakkaus. Ja etenkin tää pari. Koko liike oli pullollaan alennuskylttejä ja alennettuja hintoja. Sit siellä oli yks pieni välikkö (noin metrin mittanen tila) jossa luki "normaalihintaisia tuotteita" ja eivätköhän nääki sit löytyneet just sieltä. Mun äiti sanoo aina, että oon mestari löytämään ne ei-alennetut tuotteet vaiks lähes kaikki hinnat ois alennettu. Mut siis näitä kenkiä ei voi kyl tarpeeks ylistää! Vedin eka jalkaani koon 37(oma39) (sen takia, etten vaan vois kuvitellakaan ostavani näitä). No mut eiköhän nää ollukin sitten mukavimmat korkkarit ikinä. Mä en oo edes tienny ennen, et tollaset avokkaat vois olla mukavat jalassa. Liikkeessä ei sit ollu mun kokoa, mut kävin vielä samana päivänä hakemassa noi Turusta, kun oli muutakin asiaa sinne. Aika usein oon tosi suuttunu mun jaloille, miks niitten on pakko olla niin eri kokoset? Toiseen ois se 37 ollu täydellinen ja toiseen 39. Ostin sit 39 kuitenkin, sillä liian pieni kenkä ei oo kiva, hiertää jalan pahan näköseks. Lisäks ostin sitten parilla eurolla pohjalliset, tarkoituksena käyttää vaan pienemmässä jalassa, kun ei se kenkä kuitenkaan niin suuri siihen oo, et lähtis jalasta. Kengät oli tosi kalliit mun kukkarolle, mut 49,90e Tamariksen korkkareista ei kuitenkaan oo paha hinta.


Sinivalkoraidallinen hame Gina Tricotista 4,95e Just passeli mun navy-tyyliin =) Tää oli kans tosi hyvä löytö.

Tällanen tarttui myös mukaan. Missäköhän välissä ehdin lueskella, kun koko ajan olis miljoona jonossa olevaa asiaa odottamassa niiden tekemistä... Aamupalalla ehdin hiukan selata ja lupaavalta vaikutti. Tossa oli tosi kivasti listattu kaikki tulevan sesongin muodissa olevat tyylit ja värit.



Prismasta ostin nyt vihdoin ja viimein tällaisia yleishyödyllisä tuotteita, joita oon jo jonkin aikaa kaipaillut. Uusi meikkisieniä, puuterihuiskun ja luomiväriä varten siveltimen. Lisäks nappasin tollasen suomalaisen kalkki iholle täydellisen päivettävän vartalovoiteen Dovelta. 

Anteeks kun tästä tuli nyt näin pitkä postaus :s Toivottavasti jaksatte lukee. Tai niin, en tiiä miten ois parempi, enemmän tekstiä ja vähemmän kuvia vai vähemmän tekstiä ja enemmän kuvia? Ite tykkään enemmän lukee sellasta mis on vähemmän tekstiä ja siks oonki koittanu sujauttaa sekaan omassa blogissani paljon kuvia. Mut mites te tykkäisitte mieluiten?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)