lauantai 23. heinäkuuta 2011

Something from New York

Ai niin, oon ihan unohtanu kertoo teille mitä sain NYCin tuliaisiks, kun yks kaveri piipahti siellä. Kaikki mut tuntevat tietää, et fanitan sitä (vaikken siis tosiaan oo siellä koskaan vielä käynytkään). Juu no mut mun ystävä  toi mulle tällaisia pikku juttuja:

Kynsiviila, kynä ja kännykkäkoru, huomatkaa Misun kurkkaus:)
 Toi kynä on must just niin ihana ku a) se on vaaleenpunanen ja b) siinä lukee kaikkii ison omenan tunnettuja paikkoja. Lisäks toi kännykkäkoru on just paras, ku se on N-kirjain ;) Kynsiviilaa mul ei omaa viel ollukaan (ku lainaan aina äidin lasiviilaa :p täytyy kyllä ostaa itelleki sellanen sit ku joskus muutan pois kotoa, suosittelen kaikille. Eli lasiviilahan on sellanen, et sillä voi viilata ns. molempiin suuntiin, kun tavallisella viilalla ei näin sais tehdä.) Tos alemmassa kuvassa näkyy vielä uuden kynsiviilan toinenkin puoli :)
Ja hei nyt sen taas näkee, mä ainakin ite tuun tosi iloiseks kaikista tuliaisista :) Ja musta tuliaisten antaminen on melkein vielä kivempaa. Miten voisin matkustella ostamatta ystäville jotakin? En niin mitenkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)