maanantai 3. lokakuuta 2011

Catwalk on wensday

Tänään mulla oli sovitukset keskiviikkoiseen näytökseen. Mulla on näytöksessä kaksi asua, jotka ovat suunnittelijalta: Sanna Rinne. Toukokuussa olin mallina Turun kävelykadulla järjestetyssä tapahtumassa, jolloin ylläni oli myös kyseisen suunnittelijan luomus. Täytyy myöntää, että henkilökohtaisesti olen aivan hullaantunut tämän naisen suunnittelemiin mekkoihin. Ne ovat tavallisista h&m mekoista sun muista tusinatuotteista poikkeavia, todella kauniin mallisia, uniikkeja ja mukavia päällä :) Tajusin tänään myös, että tämä on nyt vähintään kolmas kerta, kun mulla on/tulee olemaan näytöksessä haaremihousut:D Housut, jotka eivät siis todellakaan iske mun makuun... Kai joku sitten vaan on sitä mieltä, että mulle sellaiset sopii:D Eipä sillä juuri väliä mitä siellä lavalla on päällä, kunhan vain osaa esitellä vaatteet hyvin ja monipuolisesti. Mekot on musta kivoja muotinäytöksissä. Ne on yleensä nopeita pukea ja poistaa ja niissä on jotenkin "kotoisa" olo :)

Tässä pari kuvaa vielä perjantailta (sisustuspäivä). Teen jotain kuperkeikkoja tai vastaavaa näissä jossain kuvissa, että aattelimpa vain varoittaa... Olin kai vaan niin innostunu alkavasta viikonlopusta, että ei mitään rajaa.:D

Tässä näkyy vielä vanhaa huonetta taustalla. Heräsin muuten lauantaina joskus neljän aikaa yöllä ja olin sekunnin murto-osan paniikissa "Missä mä oon?" ja sit "ai niin" ja jatkoin uniani :) Vaarallista toi tommonen huoneen järjestyksen muuttaminen...

Tää on nyt tää kuperkeikkakuva :D Nauran tätä, toi possu tuijottavine nappisilmineen tuolla takaoikealla :DD

          

                                                                   Paita - Zara
                                                               Farkut - Vero Moda
Riparilla tehty ristikoru mulla oli kaulassa uskonnon kokeen kunniaks. Ranteessa puolestaan roikkuu yks mun rakkaimmista koruista. En oo varma mitä merkkiä se on, jostain kultasepänliikkeestä ostettu varmaan kuitenkin. Sain sen mun kummitädiltä syntymäpäivälahjaksi, ennen kuin lähdin kuukaudeksi Californiaan. Se oli siellä ja on nyt ja aina kaikkialla mun suojelusenkeli :) varjelee mua pahoilta asioilta. Oon alkanut muuten nyt yhä enemmän ja enemmän pitää hiuksiani auki. Yleensä en tykkää siitä, ku tuntuu et mun hiukset menee muutamassa hetkessä ihan harakanpesäks ollessaan auki... Nyt ne on viime aikoina pysyny kuitenki ees jollain tasolla ihan kiltisti.


Seuraavaks painun opiskelemaan solubiologiaa. En osaa. Kuka oikeesti hallitsee jotku mitoosit ja meioosit? Perinnöllisyyslaskuista puhumattakaan... Lukeminen vaan ei oikein nappais. Onks teillä samankaltaisia ongelmia? Mun kokeisiin luvut keskittyy paljolti siihen, että luen läksyt jakson aikana ja sit koeviikolla ei tuu niin paljon luettua.
VäliMISUhuomautus! Huvituin ku ikkunalaudalle lensi äskön lintu ja sit mun uinuva kisumisu heräs ja syöksyi hyökkäysvalmiuteen :D Nyt se makoilee tossa ikkunan edessä katse tiukasti ulos lukittuneena :)


Sen verran vielä muotinäytöksestä: Eli kaikki, joilla se 18v on mittarissa keskiviikkona Turun Klubille! Klo 21:30 on näytös ja sitten käsittääkseni sen jälkeen esiintyy Jukka Poika. Varmasti huippuilta tulossa!:)

6 kommenttia:

  1. Sun sivut on aivan ihanaa luettavaa, tulee itsekin pirteälle tuulelle :) Ja vau kun oot saanut nää näyttämäänki hyvältä!

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos paljon kauniista sanoista!:)

    VastaaPoista
  3. Ei nyt siis millään pahalla, lähinnä rakentavana kritiikkinä: sun kannattais ehkä välttää tota englantia tai ainakin tsekata, et oot kirjottanu oikeen, koska esimerkiks toi "wensday" kirjotetaan tosiasiassa "wednesday". :/ Antaa vähän huolimattoman kuvan, kun noita kielioppivirheitä on täällä näkynyt jokseenkin paljon. Tulipas pitkä kommentti!

    VastaaPoista
  4. rakentava kritiikki on aina hyvästä, kiitos :) mä tiedän, että oon englannissa huono ja yritän sitä käyttämällä kehittyä, niinhän sitä aina sanotaan, että vaan puhumalla voi tulla paremmaks (ja oot kyllä oikeessa, mun pitäis vaan kaikki sanat ja kirjoitukset sanakirjasta varmuuden vuoksi tarkistaa) No mut kuten sanonta kuuluu, virheistään sitä oppii ja nyt ainankin muistan yhden oikeinkirjoituksen!:)

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)