tiistai 4. lokakuuta 2011

iöroewauqbroöiugbv

Nää koeviikon postaukset on säääälittäviä tiedän ja olen pahoillani, mut koittakaa ymmärtää ja lupaan tän jälkeen laittaa teille taas vähän laadukkaampaa tekstiä tulemaan. Luvassa mm. mallijuttuja ;) Aattelin nyt postauksen kuvitukseks laittaa koeviikon ilmeilyä. 

 Mä täs vähän posetan...
 ...ei nyt ei kyllä millään ehdi lukea, kun on näin tärkeetä muuta tekemistä...
 ...jos tässä nyt vielä ottais kuvan tällee istuvaltee...
 ...joo hei täytyyhän mun esitellä mun upeeta korua...
 ...hmm...
 ...käännytäs nyt vielä, ku onhan tää miljardisti tärkeempää ku joku ihan yliarvostettu opiskelu...
 ...aha sit sitä ollaan muutettu kuvaa ihan mustavalkoiseksikin...
 Ja sit vaihtui päivä...
 ...mutta asenne pysyi samana...
... ellei jopa mennyt astetta huonompaan suuntaan...

Koeviikko. Mitäs mun maailman ihanimmille lukijoille kuuluu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)