sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Winner and something

Dodiiii, nyt sitten voittajaa niille kampaamotuotteille :) Elikkä onneksi olkoon hopealusikka (laitaks mulle sun sähköpostin?:)). Mulla on nyt kommenteista puheen ollen ollut joku ongelma tän bloggerin kanssa. Osa mun hyväksymistäni kommenteista ei näy blogin puolella ja osa on ensin näkynyt mut hävinnyt sitten :s Toivottavasti korjaantuu probleema mistä lienee johtunutkaan.

























Tää koeviikon keskellä oleva viikonloppu on ollut aika lazyyy. Lauantai oli kunnon laiskottelupäivä, jollaisia mahtuu ehkä yks vuoteen. Aamusta iltaan tuli maattua sohvalla telkun, tietokoneen, ja ruuan ääressä. Kaveri mulla oli sentään seurana, että en mä ihan maailmansta erakoitunut. Sen verran poistuttiin raitista ilmaa haukkaamaan, että haettiin keskustasta kebabbii :)



Näissä kuvissa esittelenkin teille mun ihania pehmosia pörrösukkia. Onks teillä tämmösii? Edes sellasina normaaleina lyhyinä versioina (multa löytyy semmosetki!)? Noi on vaan niin yli-ihanat jalassa:) Yleensä vetäsen noi aina jalkaan kun iltasella luen vielä seuraavan päivän kokeisiin. Nää mun on muistaakseni Seppälästä ostettu, tai oikeestaan oon saanu ne joulahjaks edellisvuonna, mutta sieltä joka tapauksessa.
 Oon oikeesti varsinainen leffojen himokuluttaja. Viikossa menee useampikin elokuva. Aina viikonloppuisin, vaiks tuntuis, et mul ois hirveesti tekemistä, ni silti jotenkin löydän aina aikaa elokuville :) Mites te? Leffat joo vai ei? Ois kiva kuulla teidän lempileffoista! Mulla itsellä on niin paljon suosikkeja, et en vaan mitenkään osaa sanoo sitä parasta. Yks lemppari suomalaisista on FC Venus. Joo oon kans sitä mieltä, että outoo, koska en oo koskaan ees ollu mikään suuri jalkapallon fani, mut siinä leffassa mun mielestä vaan kaikki toimii. Juoni, henkilöhahmot ja niiden väliset kemiat ja siis no ihan kaikki :)



Ei-suomalaisia onkin sit ihan mielettömästi loistavia. Tykkään sellasista hyvän mielen leffoista :) Esim. Mamma Mia on aivan paras!:) Sellaset leffat on kans huippuja, jotka herättää vahvoja tunteita (en nyt meinaa ärsytystä ja vihaa vaan sellasia, joissa saa nauraa ja itkeä paljon). Oon sitä sorttia, joka aina itkeä pillittää elokuvissa. En mahda mitään, eläydyn vaan tarinaan aina niin mukaan, et eihän siinä muuta voi. Kerran erehdyin katsomaan Titanicin sellasen puoliks ihan tuntemattoman mua pari vuotta vanhemman pojan vieressä ja voi hyvänen aika, en kyllä enää samaa virhettä uusiksi tekisi :D Siinä sitten itken valtoimenaan ja yritän jotenkin istua kylki häneen päin käännettynä, käsi kasvojen suojana. En tiedä miten onnistui mun peittelyt, mutta päätin tosiaan, että sai olla viiminen kerta, kun katson jotain ylisurullista elokuvaa tollee puoltutussa miesseurassa...


                                                                                                      Mä toivottavasti lueskelen  parhaillani                                                                                                           ensiviikon kokeisiin. Toivon, että teillä                                                                                                           ois tänään luvassa jotain paljon                                                                                                                    mieluisempaa tekemistä :)

2 kommenttia:

  1. Oijjj, eka kerta ku voitan mistään mitään :D

    Mut mä tahtoisin pysyä mahd. anonyyminä täällä, joten en tahtois spostia laittaa näkyviin. Ööö, me tunnetaan/tiedetään irl, ni tietsä ketä mä oon? Jos vaikka facessa laittasit viestii tms..

    VastaaPoista
  2. Viestiä siispä fbssä tulemaan:)

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)