lauantai 1. lokakuuta 2011

Day with Nella

Ensiksi anteeksi anteeksi ja anteeksi, mun piti tehdä tää postaus jo ajat sitten, sillä päivä josta tää nyt on on peräti 14.09.11. Pääasia kuitenkin on kai se, että tulee julkistetuks, vaikkakin vähän myöhässä:) Päivän esittelen teille kuvien muodossa suurimmaks osaks. Nyt on kyllä sellanen järkkärihinku, että oksat pois. Jos joskus sellaiseen rahat saan ja ostan, niin voin tehdä teille sitten uuden Päivä bloggaajan kanssa -postauksen, kera paaaljon parempien kuvien :) Mutta sitten asiaan:

Kasin aamuina herätys soi aina 06:25...

jonka jälkeen äiti tulee Misun kanssa herättämään (muuten kun en sängystä ylös pääsisi).

Hienosti napsasin kuvan, vasta syötyäni aamupalan:D Puuroa hillolla (mulla kyllä oli toisin päin:P) ja kuppi kuumaa kaakaota (juon joka aamu:)).

Satuin lukemaan aamulla päivän Helsingin Sanomat aamupalaa syödessäni (harvinaista). Tutkiskelin myös Helsingin karttaa iltapäivää silmällä pitäen.

Mul on yleensä aamupalalle mennessäni tollanen lämmin shaali yöpuvun päällä :)

Hehkeenä ennen meikkiä ja hiustenlaittoa.
Päivän asuksi valitsin tällaisen simppelin yhdistelmän.

Lähdin koulusta 11 (ruokailu vasta klo 12), joten tämmönen oli mun lounas, jonka autossa matkalla maamme pääkaupunkiin mussutin :)


Tää oli se syysmyrskypäivä. Paikoin oli kohtia, jolloin ei oikeesti nähnyt ollenkaan eteensä runsaan sateen vuoksi.














Juujuu, sori kun on näin paljon hesakuvia, mut ei tää tyttö ihan joka päivä pääse siellä käymään:) Itse asiassa tajusin, et en oo juuri koskaan ollut Hesassa muuta kuin, Lintsillä tai Helsinki-Vantaan lentokentällä.



No mikä idea tässä Hesan reissussa sitten oikeen oli? Meitsi piipahti Paparazin mallitoimistossa :) (siitä ei oo kuvia, kun en kehdannut leikkiä turistia siellä, kuten muualla autosta käsin). Joo no mut siis niin, käväisin siellä näyttäytymyssä kesällä saamani vastauksen vuoksi. Laitoin sinne tosiaan viestiä alkukesästä ja vastauksena tuli tapaamispyyntö. Niimpä soitin sitten toimistolle ja sovin ajan. Yleensä mua aina jännittää kaikki tommoset jutut ihan kauheesti, mut nyt jostain syystä, mua ei jännittänyt juuri yhtään. Kyllä tietty oli sellanen odottava fiilis ja sellanen vähän jännittynyt, kun tilanne oli ihan uusi. Jännittämättömyys oli ilmeisesti huono merkki. En mä kuulemma ollut niiden tyyppiä (lieneeköhän kesän aikana karttuneet sentit tai juuri ja juuri hilkulla oleva pituus, sitä en tiedä, kun ei mulle sen tarkemmin sanottu) mua kuitenkin kehotettiin ottamaan yhteyttä muihin Suomen toimistoihin kuten Fondiin tai Modelpointiin. Missään nimessä en reissua turhaksi sanoisi. Oon ilonen, että uskalsin tehdä jotain noin rohkeaa, lähteä Helsinkiin, ottaa askel unelmaani kohti :) Olihan se pettymys kuulla niiden mielipide, mutta ei se saa mua mun unelmasta luopumaan, pikemminkin taistelemaan siitä kahta kauheemmin!

Paluu matkalla piipahdettiin ABC:lla. Otin ceasarsalaatin (oli muuten superherkullinen!) juomaks kokiksen ja jälkkäriks ateriaan kuului kuuma kaakao c(:



Eiks muuten näytäki ihan sydämen muotoselta toi vaahto?

ABC mainos : D

Kotinurkilla piipahdettiin sit viel kauppakeskus Myllyn kautta, jossa just oli Myllytys alkanut.

Hesen mini-banaanipirtelöt, nams :P



Kotona seitsemän maissa. Postaus teille, salkkarit, läksyt ja fbssä roikkuminen.


Illalla asukin vaihtui sit vähän rennompaan :)



Tää oli tosiaan tällainen huimasti tavallisesta poikkeva päivä, mut halusin tehdä tän just tästä päivästä :) Ei mulla muuta, ihanaa aamua/päivää/iltaa/yötä milloin ikinä tätä luetkaan 

2 kommenttia:

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)