sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Pizza

 Mulla oli aika kiva perjantai-ilta tässä jokunen aika taaksepäin ihanan ystävän kanssa. Ruoka on rakkaus ja mikäs sen nautinnollisempaa, kuin pitsaa ja hyvä leffa? Must on tullu kauhee ku koko ajan laittelen tänne teilleki näkyville, kuinka oon syöny roskaruokaa teeveen ääressä :D Mut tää ilta on kyllä pakko jakaa teidän kanssa, kun oli vaan kerta kaikkiaan ah niin herkullinen :p
 Eat Pray Love. Ootteko kyseistä leffaa nähny? Ite oon nähny kaks kertaa. Mä jotenkin tykkään siitä aika paljon, se tavallaan inspiroi mua. Saa mut ajattelemaan, et hei mäkin halun lähtee ja kokee oman seikkailuni, tutustua uusiin ainutlaatuisiin ihmisiin ja maistella uusia ihmeellisiä makuja, kokea ja nähdä kaikkee.

Syötiin perhepitsa puoliks ja jälkkäriks sipsit ja dippi. Jaaa kroppa kiittää... Hyvin on muuten tää mun terveellinen elämä sujunut :D Mutta lainatakseni viisaita naisia "Kerran me vaan eletään!" Kyl niistä kiloista ehtii sit myöhemminki murehtii. Tai sit tehään niinku tossa leffassa: syödään tänään ja mennään sit huomenna ostaa kokoa suuremmat farkut ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)