sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Happiness

                                          Olen onnellinen, olen onnellinen...


Meidän pitäis oikeesti kaikkien muistaa olla tosi tosi kiitollisia kaikesta siitä hyvästä ja ihanasta, jota meillä on. Eikä aina vaan miettiä, miten kaikki just nyt on huonosti tai mitä kaikkea haluis omistaa tai saavuttaa. Mä uskon monien voivan ajatella positiivisesti ainakin osasta näistä esimerkeistä:

♥ "Mulla on mahtava, rakastava ja välittävä perhe."
♥ "Mulla on ympärillä korvaamattomia ihmisiä sukulaiset, ystävät, tuttavat..."
♥ "Saan joka päivä ruokaa melkeimpä liikaakin, enkä joudu kärsimään nälästä tai janosta."
♥ "Voin peseytyä ja huolehtia loistavasti omasta hygieniastani päivittäin."
♥ " Mulla on hyvä asema yhteiskunnassa, en oo alistettuna, mulle ei oo jo ennen mun syntymää valittu aviopuolisoa, saan äänestää vaaleissa täysi-ikäisenä, mulla on oikeuksia ja vapauksia, joita kaikilla ei oo."
♥ "Olen yleisterve, enkä sairasta sairautta, joka antaa mulle vain jonkin verran elinaikaa."
♥ "Näen, kuulen, tunnen ja kykenen puhumaan. Vaikka jokin aisteistani ei toimisikaan kunnolla, olisi siihen kehitetty jotain avuksi (esim. kaikki kuulolaitteen sunmuut)."




Monilla meistä on oikeasti älyttömän hyvin asiat, eikä me aina muisteta olla tarpeeks kiitollisia kaikesta. Tietysti on päiviä jolloin perhe on kaikinpuolin ärsyttävä ja ystävien kanssa on sukset pahemman kerran ristissä. Mitkään tavallisimmista ongelmista eivät kuitenkaan ole ylitsepääsemättömiä. Riitely kuuluu elämään ja tekee suhteesta paljon syvällisemmän kiistan selvittyä :)



Tässä tää tämmönen positiivisuusviikko nyt sitten oli. Mitäs tykkäsitte? Toivottavasti jäi ihan positiivinen mieli;) Välissä oli vähän painavempaakin asiaa, toisinaan taas kevyempää. Olisi mahtavaa jos olisitte saaneet jotain vinkkejä elämäänne viikon aikana. Nyt taas huomisesta alkaen blogi palautuu tutumpiin aiheisiin. Oi vitsit mulla on kaks lappua täynnä ideoita blogia varten ja maltan tuskin odottaa, että pääsen toteuttelemaan niitä :)) Ai niin anteeksi, kun ette tällä viikolla videoa saaneet, en oikein osannut yhdistää aihetta videoon, mutta ensi viikolla sitten taas :) Ja ei muuta kuin mielettömän kivat sunnuntait sulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)