maanantai 31. lokakuuta 2011

Outfit of the day

Sori pienestä blogihiljasuudesta. Täs jaksos on kaikkee mahollista. Neljä dokumenttii + niistä A4 referaatit, puhe oli just, esitelmä perjantaiks pitää tehä kotona, kirja pitäis saada luettuu, espanjan kirjoitustehtävä keskiviikoks, sanakokeet ja matikan testit... Koulu

No mut jätän hetkeks koulumurheet tonne jonnekin ja meen asiaan. Pitkästä aikaa siis päivän asu -postausta.


Kuvathan on taas mielettömän onnistuneita, vai eiks niin et kaikkihan näyttää edustavilta alhaalta päin kuvattuna? Nyt mainostetaan sitä valokuva kilpailua, jossa palkintona on järkkäri ja valokuvauskurssi. Oon sanonu äidille, et sit ku me voitetaan (ei tosin olla ees osallistuttu) mut kuiteski, sit ku voitetaan, mä saan kameran ja äiti saa sen kurssin :) Saa sitten opettaa mulle tärkeimmät käytännön jutut.


Toi villapaita/-tunika on lyhyt, mut ei sentään noin lyhyt. Näyttää tuplasti lyhyemmältä tällee alhaalta päin katsottuna. Nyt kun tarkemmin ajattelen, ni miks ihmeessä ees laitoin nää kuvat tänne?:D Noo antaa nyt mennä ku on jo. Ihan outoo muuten ku tänään on jo viiminen lokakuuta (happy halloween!:)) ja silti ulkona viel noin lämmin, eikä tietookaan lumesta. Toisaalta ihan kiva, mut toisaalta sitä jotenkin jo kaipaa, sellaista kaunista talvista maisemaa, kun puutkin näyttää jo ihan kuolleilta... Noo mut eiköhän se lumi sieltä jo liiankin pian silmiemme iloksi saavu:)

Mä rrrakastan noit saappaita. Ne on oikeesti äidin (: Mä oon vaan ihan ominu ne. (Positiivista sinäänsä, kun on saman kokoinen jalka kuin äidillä;)) Noi on tosi vanhat, mut mä tykkään:) Vyökin on itseasiassa äidin vanha. Eiks tää oo just tätä kierrätystä, jota nykyaikana pitäis suosia?:p Villakangastakki on Vero Modasta, viime tai edellis syksyltä. Pitkä neule puolestaan on H&M:stä. Oon niin monta kertaa toivonut, et se ois valkonen. Noo mutta vähän väriä syksyyn ja talveen :) Tykkään kauheesti yhdistää pitkiä villapaitoja ja sukkahousuja. Must se on aika tyylikäs ja mukava yhdistelmä (kunhan villapaidalla tosiaan on pituutta tarpeeks)! Mua nyt suunnattomasti häiritsee toi pituus noissa kuvissa, vakuutan, et en oikeesti kulkenu ihan noin lyhyellä yhdistelmällä!


Muistihan kaikki siirtää kelloja? Ite oisin unohtanu, ellei mulle ois siitä aamulla muistutettu (: Mitäs muuten kuuluu? Lumen tuloa jo odottaen? Ps. vaiks on nyt kirjotus vähän jääny, ni oon sentään kuvannu teille parikin videoa, niitä siis tulossa sit täs lähiaikoina:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)