sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Video

Ja videopostausta pukkaa :) Tää nyt on vaan tämmönen ihan aiheeton ja lyhyt moikkaus koeviikon keskeltä, mut edes jotain :) Ja haluan jotenkin pysytellä lupauksessakin, että noin kerran viikossa saisitte videon.Ai niin ja hei anteeksi, tää ei oo ees ajankohtanen :D Kuvasin tän siis torstaina, enkä tosiaankaan tullut ajatelleeks, et en varmaan samana päivänä julkaise... Mulle ehdotettiin, että tekisin videopostauksen mun kaikista kengistä. Ajatuksesta innostuin suunnattomasti, mut nyt täytyy kyllä myöntää, että saattaa vielä hetki mennä ennen kuin sellaisen saan aikaiseks, vaatis tovin sellanen pikku-urakka... Mut hei, naisella kuuluu olla MONET kengät ♥


Niin joo ja sitten vielä yks suurempi syy anteekspyyntöön. Toi mun hiusten hiplaus, mitä se on olevinaan? :D En mä yleensä tollee hipelöi mun tukkaa, mut sit aina ku kuvaan näitä videoita, ni jotenki yksinkertaisesti se kameran silmä vaan pakottaa mut siihen. Sil on sellanen käskevä katse, eikä mul oo sen edessä mitään sanavaltaa. U know?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)