perjantai 30. syyskuuta 2011

Decoration

Moi. Mitäs kuuluu perjantaihin? Oi oi oi mul ois kauhee menofiilis :) Kuten jo teille kerroinkin, muhun iskee aina kaikenmoisia innostuksia koeviikon aikaan. Tällä kertaa innostuin sitten järjestämään huoneen uuteen uskoon. Sitä siinä järjestellessä soi radiosta vaikka ja mitä bilebiisejä ja nyt on siis tästä syystä niin "tahtoo tanssii" -olo. Kyl te sen tiette ;) Juu mutta pidemmittä puheitta esittelen nyt sit samantien teille mun uuden järjestyksen:



Näyttää ainankin mun silmään nyt jotenkin ahtaammalta. Ja muutenkin rehellisesti sanottuna mun mielestä vanha oli parempi... En tykkää yhtään kun seinät on vaaleenpunaiset (se seiskaluokan innostus...) Mut joo enköhän mä nyt vielä muutaman vuoden kestä kun kotona asun :) Ja oon koittanu mustalla ja valkoisella vähän tasapainottaa tota, ettei olis niiiin imelä. Oon sitä tyyppiä, joka vaihtaa huoneensa järjestystä useamman kerran vuodessa. Mitäs teillä? Pysyykö sama järjestys vuodesta toiseen vai vaihtaako huonekalut kerran kuussa paikkaa?





Tältä näyttää nyt sitten päivän asu peilailut tulevaisuudessa. Pakkohan mun oli teille tästäkin havainnollistava kuva ottaa :p Tausta on siis tästä edes päin tuon näköinen. Aijjoo hei nyt vihdoin ja viimein sain ton upean luomuksen ripustettua seinälleni (eihän se muutakun kesäkuusta asti oo sitä odottanu :D). Ei mut oikeesti se on aivan paras, kiitos ihanaisille naisille, jotka teki sen mulle synttäreiks ♥ Mun seinällä roikkuvasta FBsukupuusta siis puhe.


Tää päivä onkin mennyt sit tän projektin parissa. Mites teillä? Mut nyt mä häippäsen koneelta ja alan kunnolla fiilistellä perrrjantaita :)) Tehkää te samoin mo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)