keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Shopping

Heipsan höpötintit. Tuota noin sellaista piti sanoa, että pahoitteluni jos ja todennäköisesti kun postauksissa on kirjoitus-/ajatusvirheitä. Olen siis saattanut kirjoittaa jotain niin hullunmaisia lauseita, että oksat pois. Tämä johtuu siitä, että kirjoittelen postauksia yleensä varastoon viikonloppuisin myöhälle yöhön asti. Välillä huomaan itsekin, että mitä ihmettä ja kummaa oikein olen kirjoittanut, deletoin tekstin, nauran ja kirjoitan uudestaan. Toisinaan taas olen jo niin silmät ristissä, etten edes huomaa virheitäni. Joten anteeksi siis tästä ja toivottavasti teksteistä saa edes jotain selvää :)


Oon ihan tyystin unohtanut esitellä teille mun uusimmat ostokset. Jotka ei siis tosiaan enää oo kovin uudet, kun ne jo joskus tossa elokuun puolessavälissä kotiin kiikutin. No mutta parempi se on myöhään kuin ei milloinkaan :) Elikkäs asiaan. H&M:stä mukaan lähti ihan perus mustat legginssit (joista en nyt laittanut havainnollistavaa kuvaa näytille), sekä tällainen ihanuus. Rosa bleiseri puolpitkillä hihoilla. Toisaalta vaikka olenkin miljoona kertaa enemmän kesän kuin talven ystävä, odotan ja ilmojen viilenemistä, jotta saan pukea näitä mun uusia vähän lämpimämpiä vaatteita ylleni. Ja hei toi väri, se on nyt vaan just se väri, joka saa mun mielialan virittymään sinne yyberpositiivisuuteen :)





Tällainen kaunokainen löytyi Spiritstoresta. Ja vieläpä oisko ollut hintaan 11e. Mun kokoa, noin hyvässä alennuksessa... Näin ei käy usein. Pakkohan se sit oli ottaa. Ja vielä kun sattuu istumaankin ihan älyttömän hyvin :) Nään jo silmissäni jotku pikkujoulu partyilyt tms. kun tätä ihastelen ;) Mustat korkkarit vaan jalkaan ja menoks. Niin ja hei näättekste ton selän? Aika huonosti ehkä tän kuvan takia, mut mä voin kertoa: se on t-ä-y-d-e-l-l-i-n-e-n. Ok toi oli ehkä jo vähän liikaa, mut siis suomeksi sivistyneesti sanottuna: pidän uuden mekkoni selkäpuolesta erittäin paljon.



Lumi, talvi, pakkanen tule jo! Tai no ei oikeesti, mut melkein. En malta oottaa, että saan kietoutua tähän isoon pehmeään ja lämpimään merimiestyyliseen villapaitaani♥ Toi on niin pitkä, että sitä vois pitää esimerkiks pelkkien legginssien kanssa, jolloin yhdistäisin asuun jotkut pitkät saappaat. Oijoijoi! No mutta nautitaan nyt vielä näistä kivoista ilmoista, kun tällaisia on :)


Jos ei kisuvaavini kuulumiset kiinnosta, niin sitten kannattaa jättää lukeminen tähän :) Misusta en oo taas liian pitkään aikaan kirjoitellut mitään. Hän on kasvanut hirmuisesti. Ennen kisulimme eleli vain ja ainoastaan sisällä, pääsi hän toki sillon tällöin hihnan kanssa ulkoilemaan. Nyt on tämä tilanne muuttunut. Hän on nyt muutaman kerran ulkoillut ihan itsekseenkin. Ovi on avattu hän on juossut ulos, juoksennellut, nautiskellut vapaudestaan siellä. Ovi on avattu, häntä on huudeltu ja hän on pihapiiristä syöksynyt kuin raketti sisään.


Huomaatteko mitään uutta? Aivan miukuliini on saanut itselleen kaulapannan. Valitin ensin sitä, ettei se ole vaaleanpunainen, onhan hän sentään hieno neiti. Nyttemmin olen kuitenkin tykästynyt itsekin keltaiseen pantaan. Siinä komeilee rivi kaloja. Aika koomista mielestäni: kissalla on kaulapanta, jossa komeilee kaloja=ruokaa :D Mutta hienous piileekin siinä, että kalat ovat heijastinkangasta, eli loistavat pimeässä valon niihin osuessa :)

Ylisöpö ihanuuteni :) Pehmoiset päivän jatkot kaikille t. Nella♥Misu

2 kommenttia:

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)