maanantai 5. syyskuuta 2011

Outfit of the day


Herrrkulliset muffinssi-korvikseni käytössä, vihdoinkin. Olin monta päivää katsellut näitä sillä silmällä, mutta vasta nyt koitti niiden aika. Korviksista puhuttaessa noi on ilman muuta yhdet historian suloisimmat. Harmittaa, kun mun kameran laatu on mitä on ja siitä syystä joudutte katselee tällaisia kuvia... Epätarkkoja ja kummallisen värisiä :(


Tosin auttaishan sekin asiaa, jos itse osaisin kuvata :D Tässäkin, selkeästi näette miten tarkasti olen kohdistanut kameran kuvatessani. Täytyy myöntää, että muutama roskiskuva löytyy. Tällä tarkoitan nyt kuvia, joiden keskipisteenä on roskapönttö, vaikken tietenkään ole sitä tarkoituksella kuvannut, vaan esimerkiksi sen takana komeilevaa maisemaa tms. Mun kannattais ehkä mennä johonkin valokuvauskurssille :D Viihdyn kyllä paaaaljon paremmin kameran toissa puolen :)






                                                                                                              

 Asu oli tällä kertaa tosi simppeli. Ihan vaan valkoinen paita ja ruskeet housut. Nuo onkin sellaiset housut, jotka harvoin on mulla käytössä. On jotenkin vaikeaa löytää niihin sopivaa yläosaa. Toi valkoinen kyl näyttää, vaikka itse sanonkin, aika kivalta. Yleensä suosin alaosassa farkkuja (eli siis eri sinisen sävyjä) tai sit jotain mustaa. Etenkin housuissa tää. Hameissa laajempi katras. Tää näyttää nyt tosi tyhmältä näissä kuvissa, sillä mulla on harmaat sukat :D Todellisuudessahan mulla oli kuparinhohteiset nilkkurit jalassa koko päivän, eli ei kukaan noita mun sukkia nähnyt, mut tepäs näättekin nyt, kun on taas kuvat aamulta...

Kaikkia vähän näyttävämpiä koruja on mielestäni mukava yhdistää valkoiseen. Kuten tässäkin tapauksessa tein. Ylisöpöt korvakorut ja vieläpä sen verran isot, että herättivät kyllä huomiota, ja sitten niiden kanssa valkoinen pitkähihainen. Mitäs tykkäätte asusta? Onko ideoita noihin housuihin, mitä kaikkee niitten kanssa vois yllensä pukea? Ehdotuksia otetaan vastaan :)

                                                                  Paita - Zara
                                                             Housut - Vero Moda
                                                            Korvakorut - Budabest

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)