lauantai 10. syyskuuta 2011

Saturday

Heipparallaa vaan kaiken karvaiset otukset :) Ja hyvää lauantaita! Onkos ollut mukava päivä? Mulla on ainakin ollut aika hauskaa. Tänään olin siis tanssi treeneissä R:n kans. Oi voi voi, miten sitä nyt kuvailis... Mun osalta ainakin suorastaan säälittävää :D Kyllähän mä siellä jotenkin pyörin kun piruetteja harjoitellaan, mut kaukana oikeasta. Sama hypyissä, loikin miten sattuu, mut mun hypyt ei oo nähnykään sellasia, jollasia niitten kuuluis olla:D No mutta harjoitus tekee mestarin, eiks ni? Sanokaa jooko, etä tekee. Mutta hauskaahan meillä oli!:) Neljä kertaa viikossa on nyt sitten treenit ja näin yhden viikon treenailujen jälkeen voin sanoa, että oon tykänny!:)



Täs on pari tälläst kuvaa ku otin tiistaina ennen harjotuksiin lähtöä. Nyt ku selailin noit kameran kuvii, ni huomasin, et oon muutenki tällä viikolla kuvannu paljon keittiössä :D Keittiö on kiva paikka, mut ei kyl mun paikka. En onnistunu ite ees uunipitsan valmistuksessa. Tiettekö sellasen, jolle ei tehdä mitään muuta ku laitetaan uuniin ja sillä selvä. No oon kyllä onnistunu epäonnistumaan nuudeleiden valmistuksessakin, mut ei siitä sen enempää... Eka en saanu sitä pitsaa sinne uuniin, ku leivinpaperi kääntyi koko ajan päälle (ja pelkään tulta, sekä kaikkii kuumii juttui kuten just uunii yms.). No onneks isoveli tuli sit apuun (huutaen ja kiroten miten hyvä oon :)). No seuraavas vaihees mussutan sit jo pitsaa kaikes rauhas ni eiköhän mun korviini kantauda isoveljen kaverin kysymys "Onks toi uuni päällä?" Jatkan mussutteluani kuunnellen taas isoveljen huudot. No mut oikeesti kyl mä olin sen puoliks onnistunu sammuttaa. Vaikeita noi kaikki tommoset elektroniset vehkeet...

Teinimikro ;) Kaikki meidän keittiössä vierailleet ymmärtää mitä tarkoitan. Meidän keittiön mikro on oiva peili :)


Mut mikä tästä päivästä on sit tehny erityisen hauskan? No katsokaas, kun lähdettiin reeneist oli ihana ilma. Ihan ku keskikesä, aurinko paistoi, oli lämmin suorastaan kuuma. Käpöteltiin siinä sitten bussipysäkille odottelemaan, että R:n porukat hakis meiät. Istuskeltiin siin vieres (ku siin pysäkil ei ollu penkkii. Siis millasii semmoset pysäkit oikeen on? ): dislike) Juu no mut ei se meitä sit sen enempää haitannu. Harmiteltiin ettei meil oo vilttii ja ruokaa, oltais voitu pistää piknik pystyyn, ku ilma tosiaan oli niin ihana. Noo eipä aikaakaan kun alkoikin sataa. Ensin tihutti ihan vähän, sit yht äkkii vähän enemmän ja siirryttiin katoksen alle pysälkille. No kohta satoikin sit jo kaatamalla ja siellä me istutaan maassa, bussipysäkkikatoksessa ja haaveillaan järkkäreistä. Noo siinä sitten vielä pisteenä iin päälle vierestä ajaa joku auto tosi kovaa, jonka seurauksena saadaan mukavasti vettä päällemme. Kauhee repeäminen. Aika pian kyyti siitä sit tulikin ja kotiin kuumaan suihkuun :)


Oi eiks oo ihanan näkönen nurkkaus? Täs mä nytki datailen villasukat jalassa, tukka sotkussa, kollarit ja huppari yllä. Eli toisin sanoen mukava koti-ilta taas luvassa :) Oon oikeestaa aika koti-ihminen. Nautin sellasista rauhallisista koti-illoista kera hyvän leffan ja parhaan seuran. Joskus on ihan mahtavaa vaihtaa viihteella ja lähtee niin sanotusti baanalle, mut ei joka vkl. Oon nyt muutenkin vähän rauhottunu syksyn myötä ja jääny kotiin vaikka muitakin vaihtoehtoja ois ollu. On tää sohvanurkkaus vaan niin puoleensavetävä ♥ etenkin sellasina kylminä ja sateisina iltoina.






Loppupäivä onkin sit menny sohvalla löhöten. Oon mm. roikkunu netis, kattonu telkust jotain sarjoi, joita en seuraa ja lueskellu uusinta Ellee. Vois ottaa itseä niskasta kiinni ja vaikka siivota huoneen tai jotain hyödyllistä edes. On vaan ollu jotenki ihan nuutunu olo... Ainiin haluisin muuten nähä sen uuden leffan Colombiana, joka tuli eilen ensi-iltaan. Juu ei mulla sit muuta tällä kertaa. Ihanat lauantai-illat kaikille, viettäkää iltanne parhaalla itsellenne mukavimmalla tavalla!:) Toisille se on villiäkin villimpi biletys ilta, toisille taas hyvän kirjan pariin uppoutuminen. Mut joka tapauksessa, oli sun suosikkis mikä tahansa, nauti illastasi!:)

2 kommenttia:

  1. ja toisille se mukavin ilta on istua koskikapakin edessä ja vaeltaa yksin pitkin rovaniemen öisiä katuja kello 3 ja vihdoinkin kello 4.01 nukahtaa telttaan missä on hirvikärpänen ja ehkä 1 peitto

    VastaaPoista
  2. Oi voi sua :s No mutta onneks oli sentään teltta suojana :)

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)