torstai 22. syyskuuta 2011

Outfit of the day



  Raitapaitapäivä :) Nyt käytössä toi mun muodinmukainen huivikin (huivissa kuviona tähtiä ;)). Nyt mulla oli myös ensimmäistä kertaa jalassa nuo katseessa sulavat kimaltavat balleriinat. Mitäs muuten ootte väriyhdistelmästä mieltä? Mun silmää toi tummansinisen, valkoisen ja harmaan yhdistäminen jotenkin miellyttää :) Ja tuon näköinen laukku tosiaan roikkuu kädessä aina arkipäivisin koulupäiviä rasittamassa :) Onkos teillä aina päivästä päivään sama koululaukku olalla? Mulla on, mutta ois ihanteellista ellei olis. Oon alkanu haaveilee sellasesta, et koululaukkukin vaihtuis aina asun myötä. Saas nähdä eteneekö tää ajatus haaveesta todellisuuteen...




 Paita - H&M
Farkut - Seppälä
Takki - Only
Huivi - Laivalta (ei muista merkkiä)
Laukku - Seppälä
Kengät - Tukholma
Korut - Barcelona



















Ei voi sit suurempaa ongelmaa kuvien kanssa ilmetä. Nää ei nyt tällä kertaa (toista kertaa tätä samaa tekstiä kirjoittaessani) suostu millään asettumaan sillä tavalla kun tahtoisin. Mennään sitten niitten tahdon mukaan : )
Tahdon vielä laittaa silmienne iloksi ;) pari kuvaa noista ylisöpöistä baltsuista!

5 kommenttia:

  1. Vinkki, ei sukkia balleriinojen kanssa, mun mielestä se on jotenkin mautonta ja näyttää vähän pötöltä, vähän kuin sukat sandaaleissa. Jos tulee syksyisin kylmä, niin läpinäkyvät sukat:)

    VastaaPoista
  2. Jep täytyis varmaan hommata semmoset ku mun varpaita ei tosiaan oo kehitetty kestämään kylmää:D Mut kiitti kommentista:)

    VastaaPoista
  3. Joo sukat eivät kyllä sovi balleriinojen kanssa ollenkaan! ei myöskään ihonväriset sukat. ne ovat kesä kenkiä. Ei muutenkaan ole viisan näköstä jos ihmisellä on tähän aikaa vuodesta ballerinat. Ja itse en ehkä yhdistäisi kahtaa eri kuosia (laukku + paita) mutta mutta keep going ! :)

    VastaaPoista
  4. Kiitti taas kommentista:) Joo nyt alkaakin olla ihan viime hetket käyttää balleriinoja ja siks niistä oonkin vielä naatiskellu(: Oon kanssas ihan samaa mieltä ton laukun suhteen:s Se nyt vaan on mulla sellasena yleisenä koululaukkuna, jota en joka päivä vaihda, ja tästä syystä tämmönen kombinaatio... Haaveissa ois kyl yksvärisen/(-väristen) laukkujen hankinta!:)

    VastaaPoista
  5. Ja toi koululaukkuongelma on yleinen, siks mäkin just suosin yksvärisiä, mut ei se nyt niin paha ole. Ja mä oon kans "viimehetken-nauttija", eli käytän kesäkenkiä mahdollisimman kauan, usein ilman mitään sukkia ja syksyllä huomaa kun varpaat alkaa jäätyä niin tajuaa et haloo, nyt kenkien vaihto:D

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)