maanantai 12. syyskuuta 2011

Casting


Hellurei ja hellanlettas! Tänään, kuten tekstin otsikkokin jo kertoo, olin casting tilaisuudessa. Tääkin ihan palkaton vapaaehtois keissi :) Näytös ens kuun viidentenä päivänä Turun Klubilla. Meidän muotinäytöksen lisäks yleisöä tuona iltana viihdyttää Jukka Poika. Tulkaa kaikki taas kattoo, keillä ikä riittää!:)


 Tähän näytökseen sit puolestani sain vinkin Dressing Mimian kautta. Tää on ihan tällainen vaatesuunnittelijaopiskelijoiden näytös, mutta oikein kiva olla mukana kuitenkin!:) Tänään castingissa multa otettiin vaan mitat (oi kamalaa järkytys! Mistä näitä senttejä oikeen tuleee?), napattiin pari kuvaa ja kirjoitettiin yhteystiedot ylös. Tää on taas sellainen näytös, johon ihan kuka tahansa voi malliksi tulla. Ei niin väliä koolla, pituudella tai iällä :) Jos kiinnostaa, niin huomenna on vielä uus casting Sepänkadulla (Turun ammattikorkeakoulun tiloissa) luokassa L102 klo 12.15-13.00.


 Mä en nyt yhtään muista, oonko jo julkassu postauksen, jossa sanon, et miten kummallisesti oon ottanut niin paljon kuvia keittiössä. Nyt nääkin kuvat, keittiön mikron (yks meidän talon parhaimmista peileistä!) kautta otettu :D Myös Misuliininen on päässyt kuvaan. Nyt se nukkua rohnottaa tos mun vieressä♥ Tiekste ku välil tulee sellanen olo, kissan kehrätessä ja puskiessa syliin, et voisko mikään enää olla paremmin :)


Kuvasin tänään teille jo uuden videopostauksenkin, mutta voipi olla, et saan sen koneella vasta viikonloppuna :s Teen parhaani. Ja saa nähä miten saan vkl tehtyy kaiken mitä pitäis. Lauantainakin pitäis esim olla Turussa jo 08.00 meikattavana. Ootan innolla sitä aamuheräämistä :) Mut en valita, sillä oon oikeesti jo nyt tosi innoissani! Mulle ihan ekat sellaset kunnon kuvaukset :) Saa nähdä sit millaista tulosta saadaan aikaan.


Vähän järjetöntä sanoo tosta asusta nyt mitään, ku ei nää oikeestaan oo mitään asukuvia, mutta sanonpahan silti.
                                                               Villatakki - Zara
                                                                Toppi - H&M

Ps. sori tää oli vähän tämmönen, mut oon ihan poikki ja viel miljardi asiaa mitä pitäis tänään tehä... Seuraavaks ohjelmassa kuitenkin Salkkarit ja Suomen huippiksen alotusjakson katsastaminen. Rattoisaa maanantai-illan jatkoa teiteille ;)

4 kommenttia:

  1. Haluisin paljon lisää Nella-postauksia, kera kisun. Kiinnostuin myös tosta mikrosta mikä kuvissa esiintyy, haluaisin tietää siitä lisää. Se on voimakkain peili mitä olen koskaan nähnyt!

    VastaaPoista
  2. Luvassa on kyllä lisää kuvia mikrosta, kunhan maltat odottaa hetken ;) tiedän että palat halusta tietää lisää siitä mutta hyvää kannatta aina odottaa!

    VastaaPoista
  3. Olenpas seuraillut tätä sun blogia ja tykkäilen. Hauska kuulla jotain sun mallinurastakin. Ja ihan sua kiusatakses mainitsen, että olen samassa koulussa ಠwಠ... Muuten, mua vähän häiritsee kun toi sun banneris on niin järkyttävän iso :D Kestää latautua ihan hirmukauan huonompitehoisella koneella D: Muuten on kivannäköinen :]

    VastaaPoista
  4. Heipsan vaan sullekin samassa koulussa opiskelevalle :D Ja kiitos paljon kommentista:) Kiva kuulla, että nää mallinhommat kiinnostaa niin monia kommentoitsijoita, niistä siis lisää jatkossakin:) Ja joo oon huomannu saman ite ton bannerin kanssa... Olis tarkoitus vaihtaa sitä vähän syksyisempään, jahka sellaisen kuvan jostain itselleni keksin:)

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)