tiistai 20. syyskuuta 2011

Outfit of the day


Asua taas yhdeltä päivältä :) Aloitetaampas osiosta hiukset. Tuon näköinen lettisyttyränuttura syntyi hiuksiin. Mitäs muuten aattelette näistä mun kampauskuvista? Onko ihan turhia vai onko kiva nähdä asuun kuuluva kampauskin? Itse mä ainankin tykkään, että näkyy miten hiuksetkin on :) Siinä saa paremman kokonaiskuvan ja selkeän yleisilmeen. Olishan tääkin asu ollut esim. ihan erilainen jos ois hiukset suoristettu tai päinvastoin valtavalla kiharapilvellä(ihanaihana!). Oon tässä viime aikoina kovin pohdiskellut kampaamoajan varausta. Mulla ois kaks vaihtoehtoa. Auttakaa te mua ja kertokaa mielipiteenne: Vaaleammaksi vai kiharammaksi?




Tässä olikin vielä muutama kuva kampauksesta. Maailman yksinkertaisin. Ensin teet letin. Pidät letin päästä kiinni, etkä laita hiuslenkkiä. Alat kiertää lettiä tähän tai haluamaasi muotoon. Lopuksi vai pinneillä kiinni ja se on siinä :) Pinnit kannattaa tietysti laittaa letin alle (toisin kuin minä tein:D) jolloin lopputulos on kauniimpi :)








Tässä aamulta vähän vessakuvailuja :D Olen täysin rakastunut tohon mun Tukholmasta löytämääni pitsipaitaan. Siinä on kaikki kohdallaan. Väri, todellakin, materiaali (pitsihän on nyt huudossakin!;)), koko, tuo paitahan on varmaan kokoa XL mutta tykkään siitä, että se on valtava, näyttää mun mielestä tosi kivalta just tiukkojen housujen ja topin kanssa:) Lista on loputon, paita on vaan kerrassaan kaikin puolin ihana!



Tuollainen sormus eksyi sormeeni, kun tuntui niin mukavasti asuun sopivan :) Olen saanut sormuksen joskus ihan pienenä, mutta hyvin tuntuu vielä ainakin pikkurilliin mahtuvan :D Kuten useimmat teistä varmasti jo tietävätkin, olen suurin kissojen ystävä, joten voisiko tämä sormus enää paremmin minulle sopia? Ei. Tällä kertaa kyntenikin ovat juuri asuun sopivasti hennon vaalenpunaiseksi lakattu :)




 Eteisestä vielä muutama kokovartalokuva. Itse oon sitä mieltä, että kengät on kans yks tekijä, joka vaikuttaa suuresti asun ilmeeseen ja tästä syystä niillä on valtava merkitys osana asua. Niillä pystyy helposti esimerkiksi muuttamaan naisellista asua maskuliinisemmaksi tai päinvastoin. Nella on suuren suuri saappaiden ystävä. Tai no nyt kun asiaa mietin, niin täytyy kyllä myöntää, että Nella on kaikenlaisten kenkien hirmuinen ystävä!:))

Toppi - H&M
Housut - Vero Moda
Pitsipaita - Veras Stockholm
Bleiseri - Ril's
Saappaat - Spiritstore
Huivi - H&M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)