perjantai 9. syyskuuta 2011

Outfit of the day


Kympin aamut on kivoja. Ehtii kunnolla laittautuu (ja myös ottaa kuvat laittautumisesta ;)) Tähän asuun rakastuin. Tää on jotenkin niin simppeli, mut silti, jotenkin niin elegantti. Ehkä se on toi mun kaulaa suojaava rakkauspakkaus :)) Ei oikeesti voi olla noin upeeta huivia!  Myös noi kengät on ihan mun juttu. Ne on jo muutamia vuosia vanhat ja ehkä aavistuksen liian pienet, mutta noista en kyllä luovu!


Tässä asussa muuten näkyy myös täydellisesti mun tyyli. Hempeet värit + merimiestyyli&sen värit. Ja kuten joskus oonkin jo sanonu, eiks oo maukas yhdistelmä: vaaleanpunainen&tummansininen? I like :) Mua miellyttää tollaset vaaleet sävyt muutenkin tummaa enemmän. Ne luo jotenkin sellaisen kepeän ja iloisen mielenkin kantajaansa. Tai en tiedä, mut kyllä ainankin mun mielestä oma pukeutuminen vaikuttaa mielialaan. Mitäs mieltä te ootte tästä?


Tässä kuvassa, en selkeesti ollu valmiina :D Noo mutta asuhan tässä se pääasia on. Mun mielestä on ihana ottaa kuvia, etenkin päivän asu -kuvia ulkona. Se tila ja ympäröivä ilma antaa jotenkin vaateillekin eloa ja elinvoimaa. Täytyis vaan keksiä vielä joku hyvä spotti. Tästä kohtaa on muutamia asukuvia otettu, mut mä ainankin kaipaisin jo vähän vaihtelua. Ihanteellista ois löytää sellanen kohta, jossa tausta olis suorastaan taianomainen, kaunis ja henkeä salpaava. Tästä syystä itse tykkään napsia ulkomailla aina paljon asu kuvia :)



Jes jes jes! Nyt meni kerrankin nappiin :) Muistin nimittäin napata kuvat myös tästä vaiheesta kun mulla on jo takkikin päällä. Koko viime viikon päivän asu -postauksissa pahoittelin kun en koskaan saa otettua täydellisiä kuvia (eli siis kuvia asusta, jonka kanssa mulla on jo takki, kengät ja laukku). Nyt tällä kertaa kuitenkin onnistuin :) Näissä eteisessä otetuissa kuvissa mulla on jo avaimetkin kädessä, kun oon just lähdössä. Ehkä joku päivä saan teille vielä kuvan mun kulkuneuvosta, vaaleanpunaisesta polkupyörästäni :)

                                                               Farkut - Vila
                                                           Villatakki - Zara
                                                                Toppi - H&M
                                                                 Huivi - Indiska
                                                                Takki - Benetton
                                                           Saappaat - Tapas
                                                            Laukku - Seppälä


Ainiin, melkein pääsi unohtumaan. Voisin tosiaan sanoo pari sanaa taas kampauksesta tai no ainakin laittaa teille pari kuvaa siitä. Tää oli taas niitä päiviä, kun kampaus onnistui. En minä nyt enää muista miten sen tein ja miltä se näytti, mutta tämä päässä olin tyytyväinen :) Lisäks tuollainen upea hiuskoriste (kuten tässä tapauksessa tuo mun lahjaksi saamani kukka) vaikuttaa myös suuresti kampaukseen. Se voi muuttaa kampauksen ilmettä ja tehdä siitä ihan toisenlaisen. Mä itse tykkään ruseteista ja kukista noin hiuskoristeina :)



5 kommenttia:

  1. kiva asu ja pistä siitä pyörästä kuvaa !:D se on söpö

    VastaaPoista
  2. Kitoos:)) juu tulossa toivon mukaan on lähitulevaisuudessa :p

    VastaaPoista
  3. Sulla on tosi upee ja varsinkin koukuttava blogi ;D ja vaikutat super ihanalta ihmiseltä :)))

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. ihana asu ja noi kengät on aivan ihanat!! :))

    VastaaPoista
  5. Voi kiiitos molemmille! Tässähän ihan punastuu ((:

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)