torstai 29. syyskuuta 2011

Curly hair

Innostuin tosiaan kuvailemaan silloin sen muotinäytöksen jälkeen, kun hiukset oli nätisti kiharalla. Mä tykkään tosi paljon kiharista hiuksista itsellä, oon jotenkin ihan eri näköinen. Oikeesti pakko nyt sanoo asiaan liittyen, oon niin surkee suoristusraudan käyttäjä. Tai siis kyllähän mä mun hiuksia suoristaa osaan :D mutta kiharrus ei onnistu, ei sitten niinku millään. Kaikki aina toitottaa, et kyllä se oikee tekniikka sitten löytyy, mut ei vaan tunnu löytyvän. Eli minä sitten aina laittelen sellaset patukat päähän yöks tai hetkeks kun kiharia kaipailen. Lämpörullien ostoa oon kans harkinnu. Onko teillä kokemuksia, onks lämpörullat hyvä keino kiharoiden aikaansaamiseks?










































                                                         Juu, että semmosta tällä kertaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)