sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Friday & Dressing Mimia Pop-up Shop

Heipsan ja suloista sunnuntaita!:) Aattelin sanoo teille nyt pari sanaa mun perjantaista. Sori kun tulee tosiaan vähän tällee jälkijunassa, mut tuleepahan kuitenkin. Vähän kiireinen päivä oli taas vaihteeks. Ensin koulusta kotiin, vaatteiden vaihto, ruoka ja sit Turkuun aivan liian pienen laukun kanssa. Laukkuun kun olin änkenyt toisen asun, jonka vedin sitten balettitunnin jälkeen ylleni. Suuntana oli nimittäin Dressing Mimia-projektin puitteissa tapahtunut kutsuvierastilaisuus, joka toimi samalla myös kaupan avajaisiltana.


Nää jäi tämmöseen kivaan kasaan ku olin ihan kuitti illalla kotiin tullessa...


Baletti tunti oli mukava, liikkeet olivat minulle aikuisbalettitunneilta tuttuja, mutta tuntuu vaan, etten omia jalkojani saa moisiin asentoihin taipumaan. Ehkä joskus... Huomasin laukun liian pieneksi, kun vetäisin ylleni coctail-mekkoni, sekä Espanjasta ostamani korkkarit jalkaan. Eihän sinne tietenkään mahtunut kaikkea aiemmin ylläni ollutta varustusta, etenkään toisia kenkiä. Niimpä annoin tennarini R:lle, jolta myöhemmin illalla sitten sain ne takaisin. Ei siinä muuta ongelmaa, kuin että oli vähän korkeemmat kengät kuin olin muistanut :D Just ja just pysyin pystyssä ja aika hidasta se kävely oli. Selvisin sit kuitenkin lopulta määränpäähäni, saaden matkalla lukuisia kenkiini kohdistuneita katseita. Siellä sitten lasi skumppaa ja muutama suussasulava herkkupala nassuun c(:




Tuolta sitten kipitin (todellakin kipitin niillä kengillä) bussipysäkille S:n kans, joka oli ollu kaupoilla. Just ehdittiin bussiin. Ja meno vaan jatkui. Seuraavana määränpäänä oli sitten sellanen mukava ilta kivassa seurassa. Syötiin hyvin, mut terveellisesti onneks (täytyy silmällä pitää ens viikkoa, kuulette tästä vielä lisää ;)). Vihdoin ja viimein kotiin ja koneen kautta nukkumaan :) Tämmönen oli mun perjantai.



Oli muuten ihan kannattavaa kävästä tilaisuudessa, sillä sain sieltä tällaisen ihan kassin mukaani. Tossa on vaikka mitä kalliita kampaamotuotteita hiuksille. Kiitos! Ja mikäli oikein kuulin, noita pelkkiä kasseja voi ostaa muutamalla eurolla  tukeakseen Dressing Mimian toimintaa/tätä projektia :)





Oli tullu muuten kivoja postausehdotuksia (kyl varmaan tiedätte, mitä tällä nyt tarkoitan ja mitä en :D) joita mielelläni aattelin toteuttaa tässä pikkuhiljaa :) Muutenkin mulla on nyt mielessä vaikka mitä kivoja juttuja teitä varten!:) Oon nyt kyllä niin hurahtanu tähän uudistuneeseen bloggeriin. Tän kanssa näkee nyt tosi tarkasti, mistä, miten paljon ja mihin kellonaikaan sivulla käy vierailijoita. Nään jopa mitä internetselainta mun vierailijat käyttää ja paljon muutakin. Ihan älyttömän mielenkiintoista mun mielestä, tykkään nyt tosi paljon tästä uudistuneesta versiosta. Mitäs mieltä muut bloggaajat on? Like or dislike?

Pakko vielä laittaa loppuun pari kuvaa, innokkaasta kissanpennusta. Hänkin tykkäs tosta mun lahjakassista. Eli voimpa mainostaa nyt tota DressingMimian logolla varustettua kassia myös tällä iskulauseella: "Etkö itse keksi sille käyttöä, ei hätää, kissasi saa siitä oivan oleskelupaikan" ;) No sopii tietty vaan kissan omistajille toi, mut nii, oli must vaan niin hauskaa, et Misu änkeytyi sinne heti kun sain sen tyhjennettyä :) Nii joo ja aattelin linkata teille, kun näin, että oli muitakin bloggareita paikalla käynyt Concoction .











Juu sori nää on taas aseteltu niin huonosti, mut jotenki nää kuvat ei koskaan suostu tekee mun kans yhteistyötä. Etenkään sillon, ku yritän laittaa niitä jotenki allekain tai rinnakain....






Mut pääasia, et ne on tässä nyt ees jotenkin:) Ja näättepähän ainankin mitä tarkoitan ;p













                    Ja tulihan se unikin sieltä loppujen lopuksi :)                                Eli varsin kelpo vaihtoehto myös kissalle pediks ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)