sunnuntai 18. syyskuuta 2011

In dreams

Kuten jo jokin aika sitten lupailin, tässä teille  kollaasia haaveissa olevista (ja mikäli en lotossa huomenna voita niin siellä myös jonkin aikaa pysyvistä) tavaroista.

 Älkää nyt ymmärtäkö väärin, rakastan mun tän hetkistä puhelinta, mut mua on silti purru joku puhelinkärpänen. Ihan järkyttävä himo saada joko valkoinen iphone 4 tai sit vaaleanpunainen blacberry. Toi jälkimmäinen siitä syystä, et Espanjassa kaikilla oli sellaset ja ne ei muuta tehnykään ku chattaili toistensa kanssa niillä (kun niissä on kuten sit kai ilmeisesti iphoneissakin sellanen ominaisuus, että toisesta blackberrystä toiseen voi viestitellä jotenki ihan ilmaiseks). Eli toihan edellyttäis sit sitä, et kaikki kaveritki voittais lotossa ja ostais itselleen tuollaiset :)

Listalta löytyy myös Burberry. Ihan ja kallis merkki. Tyylikkyyden keulakuva. Ehkä joskus, ehkä joskus... Samaten Chanelin klassikko laukku. On se vaan niin upee. Kyllä sellainenkin vielä sit kattokaas ku oon menestyvä ja varakas :)

Miniläppäri ois ihana, ja ennen kaikkea kätevä. Etenkin nyt kun oon tän bloggailun aloittanut. Sitä vois aina kantaa mukana minne sit meniskään. Kuin kätevä se olis esimerkiks lentokoneessa (silmällä pitäen tulevaa NYCin matkaa ;)). Ja siis muutenkin, paljon helpompi tuollaista pientä ois mukanaa kantaa. Vaaleanpunainen ois kaunein, mut ei valkosessakaan mitään vikaa ois.

Lisäks tossa komeilee Michael Korsin kello. Masennus painaa vieläkin. Miten KELLO VOI MAKSAA 22 000e??!? :( No mut toi on ees vähän sen näkönen :) (ei kyl läheskään sama mut joo). Oon nyt koittanu pitää kellotutkaa päällä ja etsiä uutta ihastusta, mut ei oo vaan sattunu silmään. Toi on eka varteen otettava, mut ei toikaan kuitenkaan oo mulle "se oikea". Noo etsintä jatkuu. Ja samalla voisin alkaa laittaa rahaa tyynyn alle, sillä löytyyhän multa taas näitä haaveita...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)