lauantai 17. syyskuuta 2011

My first fashion shoot


Moipsan ihanat! Tää viikonloppu on ollut, on ja tulee vielä olemaan rankka ja ihan liian vähäuninen, mutta tuota kaikkea edellä mainittuakin ihanampi!:) Mulla on nimittäin tän päivän saldona ihka ensimmäiset kuvaukset takana. Mahtava päivä, ei voi muuta sanoa! Odotan innolla ja suurella mielenkiinnolla kuvausten lopputulosta. Ennen kuin annan kuvien puhua puolestaan, on minun ehkä hyvä varoittaa teitä: kasvoni ovat puoliksi pinkit. Se oli päivän meikki. Istuin rentoutuneena kampaamo I'm Pro:n kampaamotuolissa meikattavana, näin kuinka silmiini alettiin laittaa kultaista luomiväriä ja tapani mukaan suljin silmäni. Tunsin kuinka väriä alettiin levittää koko kasvoilleni, mutta ajattelin, että kullalla halutaan luoda valoisempaa ilmettä tai jotain vastaavaa, KUNNES avasin silmäni ja huomasin toisen puolen kasvoistani pinkiksi:D Ratkaisu oli luova ja ainutlaatuinen, mielestäni hauska idea. Tässä nyt kuvia päivästäni:



 Sori en pystynyt silmiä korjaamaan :s Eivät ole punaiset vaan valoittuneet. Onneksi vain nämä pari kuvaa:)









Kiitos mun kuvaajalle!:) Haastavinta mulle oli se, että poseerausten ois pitäny olla poikamaisia (asun vuoksi) ja itse kun olen aika tyttömäinen/naisellinen. Kai sieltä kuitenkin jotain ihan hyviäkin shotteja löytyy, toivon mukaan:) Kuvaajina toimi puolalainen pariskunta. Minulla oli kaksi eri kuvauspaikkaa ja nämä teille näytille laittamani ovat vain ensimmäisestä. Toisessa osasin irrotella enemmän ja pääsin alun ujoudesta. Jännityksellä tuloksia odottamaan... Aika kiva toi mun tukka muuten eiks vaa? Mä ainankin ihastuin!:)


Huomenna seuraavat kuvaukset. Oih olen ihan kuitti ja taidankin pikku hiljaa painua jo unten maille, jotta huomenna jaksaa taas laittaa parastaan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)