torstai 8. syyskuuta 2011

Food

Oi vitsit, söin yks päivä niin herkullisen, ja toden totta täyttävän aterian. (Saattaa tohon täyttävään vaikuttaa myös se, että ennen ruokailua olin vetänyt ainakin kolme juusto-kurkku-patonkia, kasan viinirypäleitä sekä aivan liikaa suolakeksejä). Mut nami ku olikin herkullista :p


Varmaan oikeesti ensimmäistä kertaa elämäni aikana mun lautanen näyttää tismalleen siltä ku sen kuuluis sen mallilautasen mukaan näyttääki!:) Eiku ei sittenkään, voi hitsi, melkein onnistuin... Eihän mul oo tossa perunaa. Ja lihaakin on kyllä vähän vähän:D No mut kyl niitä tilaisuuksia siihenkin vielä tulee, elämä vasta edessä :) Tos ei tosiaan oo perunaa, vaan toi epämääräinen vaaleampi mönjä on sellaista omenapaistosta.


Eikö kuulostakin ihan jälkiruualta, omenapaistos? Mun korvaan ainakin. No mut sitä se ei ollut, ja olikin paljon parempaa mitä odotin. Äiti löysi ohjeen jostain lehdestä ja valmisti sit tällaista. Siinä suositeltiin just että tajoiltaisiin jonkun lihan kanssa. Hyvin sopivat yhteen ainakin mun makuun. Tossa kuvassa, kun näätte paistoksen päällä tuollaisia pieniä kuutiota, näätte juustokuutioita. Rapeeks paistuneita, makua antavia :p Ei tää mun lempiruuaks kohonnu, mutta oli kyllä ihan kiva maistaa.



OLIS tietty terveellistä juoda ruuan kanssa maitoa, tai edes vettä, mutta minkäs sille voi kun elää kokiksen kans symbioosissa. Se hyötyy musta siten, että mä oon sen suurkuluttaja. Mä hyödyn siitä siten, et no yksinkertaisesti nautiskelen sitä :D. Ekas kuvas lasi pääsi näkymään, sit koitinkin kuvata sillee ettei se näkyis ja siirsinkin sitä kauemmas. Mut mitäpä mä tässä teitä huijaamaan ryhtyisin :)



Salaatissa: Kurkkua, fetaa (tai no salaattijuustokuutiota mut sama asia), itse salaattia tietysti sekä viinirypäleitä. Aivan kertakaikkiaan paras salaatti ikinä! Lisäks mul on tossa parsaa, mut se ei kuulunu salaattiin. Ei ollu tarkoitus ottaa noin paljon tota salaattia, mutku en halunnu jättää sellast pientä nökää. Ja sitä paitsi ei toi ois enää päivän vanhana ollu yhtä maukasta c(: Herkullista päivän jatkoa kaikille ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)