maanantai 26. syyskuuta 2011

Fashion shoot


Viime viikon sunnuntain kuvauksista postausta tässä näin :) Tällä kertaa mun oma kamera ei ollut niin aktiivisessa käytössä, eikä siitä syystä oo kuuvaakaan siitä, kun itse olin kuvattavana, mutta tässä teille nyt ees jotain mitä sain napsittua :)


Tällä kertaa kuvaukset olivat ihan valokuvausstudiolla. Paikalla meidän neljän mallin lisäksi olivat kuvaaja, meikkaaja sekä kampaaja. Jännityksellä odotan tämänkin päivän tuloksia!:) Oli kyllä ihan mahtava päivä. Sain kokeilla vaikka minkälaisia extra juttuja. Keinu, savukone, tuulikone, saippuakuplat... Täytyykö muuta enää sanoa, ihanaa oli!:) Otettiin myös ulkona parissa tunnelmallisessa paikassa kuvia, onneksi sattui sunnuntaille just lämmin ja aurinkoinen päivä:)




Tässä mulla jo oma huppari päällä. Aika ihanasti mun hiukset, tai ite ainankin tykkäsin :) Ei ollu mikään ihan paras vkl hiusten hyvinvoinnille, kun molempina päivinä kauheet käsittelyt erilaisilla aineilla ja raudoilla. Noo mutta hiukset sai sitten viikolla levätä :) Meikitkin oli "vähän" edellisiä neutraalimmat :D Pinkki linja tosin yhä jatkui.



Silmät auki...

...silmät kiinni.


Mulla oli muuten ekaa kertaa tekoripset. Aikas kivat, vois ostaa ihan omatkin :) Onkos teillä kokemuksia tekoripsistä? Käytättekö paljon tai joskus silloin tällöin?


Loppuun vielä suunnittelijat. Multa jäi viime kuvauspostauksesta kokonaan suunnittelija mainitsematta :s Eli lauantain kuvaukset: suunnittelija: Melkei sunnuntain kuvaukset: suunnittelija: Laura Ala-Äijälä
Seuraavaks mulla onkin sitten näiden suunnittelijoiden luomukset ylläni Dressing Mimian näytöksessä 22.10.2011 Logomossa, tulkaa ihmeessä paikalle!:) (kerron tapahtumasta vielä myöhemmin lisää).

3 kommenttia:

  1. Noista ripsistä: ota ihmeessä ripsenpidennykset, ite meen täl viikol ottamaan ja olen kuullu niistä aika paljon positiivista palautetta. Ne pysyy noin viitisen viikkoa ja sitten on huolto. Eikä tarvii nähdä aamusin kauheesti vaivaa meikatakseen, koska silloin ripset näyttää mustilta,tuuheilta ja pitkiltä koko ajan. :) Miss u <3

    VastaaPoista
  2. Hei sulla on muutama kuva mustakin noista kuvauksista ni saanko ottaa omaan käyttöön? Itse kun en tietenkään sitä kameraa tajunnnut mukaan ottaa.. :) Mä käytän tekoripsiä yleensä vaan tanssinäytöksissä (ja muotinäytöksissä jos sellaset mulle laitetaan), ne saa silmät näyttämään "isommilta" eikä tartte niin paljoo käyttää luomiväriä, ihan hyödylliset ne on siis. Ripsienpidennyksistä mulla ei oo omakohtasta kokemusta..

    VastaaPoista
  3. Veera: Joo totta kai voit ottaa!:) Ja koitin laittaa tähän sellaisia, ei niin selviä (kasvot näyttäviä) kun en sulta etukäteen kysynyt :s Voin laittaa sulle vaikka fbssä muutaman lisää kun multa löytyy?:) Ja anteeks nyt vielä, kun en mitään rityistä lupaa kuvien laittoon sulta kysynyt.

    ja Jenni: Kiitti vinkistä, täytyy miettii siin on vaan se hinta kysymys esteenä:s Miss u too<3

    VastaaPoista

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)