tiistai 16. elokuuta 2011

Ballerina lover

Moikkelis moi, hei muistatteko kun joskus alku kesästä tein postauksen balleriinoista? Selitin, ettei mulla oo ennen kyseisiä kenkiä ollut, koska mulla on eri kokoiset jalat (ei haittaa muissa kengissä, mut balleriinoissa aina joko toinen tippuu jalasta tai sit toinen on ihan himoiso). No ostin sitten alku kesästä jo kahdet. Rakastuin. Nyt niitä onkin tässä kertynyt jo vähän useempi pari eteistä täydentämään :)



 Nää nyt on vähän rajamailla, mut kyl näissäkin on viitteitä balleriinoihin. :)
 (Nää oli siis tarjoukses, toi on se alkuperäinen hinta :))


Iloinen balleriinakäyttäjä (ihan ku joku huumekäyttäjä :D). Tää on järkkärillä otettu, ja kyl selkeesti huomaa eron mun omaan pikku Canoniin. Aijjoo, hei mulla on pulma. Haluisitteko auttaa? On nähkääs aika tilata joku lehti, sillä lopetin juuri Miss Mixin tilaamisen. Mietiskelen nyt Olivian, Trendin ja Ellen välillä. Elle on yleensä kallis, mut nyt siinä oli muistaakseni joku hyvä tarjous. Onks teillä jotain hyviä ideoita, mikä ois paras?

Mul on muuten nää lehtitilaukset aina mukana elämänvaiheissa, niistä pystyy seuraamaan mun kehitystä :D Ensin mulle tuli Prinsessa, siitä siirryin tilaamaan Lemmikkiä, seuraavaksi vuorossa oli Systeri ja tämän jälkeen alkoikin sitten Miss Mix. Nyt taas uutta etsinnässä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)