sunnuntai 28. elokuuta 2011

Outfit of the day


Laitetaas taas vähän aikasemmin varastoon kirjoiteltua postausta tulemaan. Nyt mun todellakin tätä kirjoitellessa pitäis olla tekemässä jotain ihan muuta. Nukkumassa ainankin jo, kellokin on jo vaikka kuinka ja paljon, ja sitä ennen täs on vielä vaiks mitä puuhaa... No kaikki ajallaan, kyl tää tästä :)

 Näissä kuvissa näätte myös muuten mun koululaukun. Tää asu oli siis ihan arkiasu kouluun. Tykkään kauheesti tosta mun koululaukusta, mut jotenkin mul on nyt tullu himo sellaseen miten sitä nyt kuvailis, tiekste sellaseen mis ne kirjat on niinku pysty asennossa? Sellanen suorakulmion muotoinen tai niinku jotain sen typpistä. Mieluiten ruskee. Mutta kyl tää ihanuus saa nyt vielä jonkin aikaa mulla mennä :) Kestää ihan huimia painoja!

                                                         Huivi - Kirppis
                                                         Paita - H&M
                                                         Hame - Veromoda
                                                         Laukku - Seppälä
                                                         Korut - Rukoushelmet

Ois pitäny tajuta liittää vielä punaiset korvakorut tähän, ni kokonaisuus ois ollu täydellinen. Mulla oli kenkinä punaiset balleriinat ja takkina Benettonin vaalea trenssi. (Harmi ku en koskaan tajuu ottaa kuvaa kenkien ja takin kans :( no koitan jatkossa panostaa tähänkin:))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)