maanantai 1. elokuuta 2011

Home sweet home

Nyt on riparilta kotiuduttu :) (Olis mun puolesta saanu jatkua vielä vaikka vähän pidempäänkin!) Aivan uskomaton viikko takana. Kyllä nyt taas ajatukset selkeentyi ja unelmat lähti laukkaamaan. Mulla pitäis olla monta elämää, jotta kaikki haaveet vois toteutua. Au pair-vuosi jenkeissä, mallintöitä alan huipulla, nuorena mies ja äidiksi, maailman ympäri matkustelu, ihmisten auttaminen (esim. matkustus lähetystyöhön tai sitten muun avun merkeissä afrikkaan tai aasiaan), yliopisto- tai kauppakorkeakoulu opiskelut ja tuottoisa ammatti... Näitähän riittää. Täytyy vaan toivoa parasta, uskoa unelmiinsa ja katsoa mitä tulevaisuus tullessaan tuo :)

Kiitos todellakin äärimmäisen paljon palautteesta, jota olette ahkerasti antaneet. Paljon sain uudistus ideoita, ja ryhdyinkin heti toimeen. Tällainen on lopputulos nyt :) Minä kun olen tässä bloggailussa vasta vasta-alkaja, niin pakko tarkistaa, eli tarkoittaako banneri tuota, jossa minulla on haave-elämäni kuvakollaasi?:) Yllätyin todellakin kommenttien perusteella positiivisesti siitä kuinka paljon pienellä blogillani onkaan lukijoita. Kiitos teille kaikille, kun jaksatte postauksiani lueskella(:

Kamera oli kyllä leirillä mukana, mutta itse napsin tasan nolla kuvaa sillä. Syynä tähän on se, että monella oli mukanaan järkkäri ja tiedän saavani niillä otettuja kuvia :)

Google

Olin tänään R:n kanssa elokuvissa. Kävimme katsomassa uuden suomalaisen filmin: Roskisprinssin. Tykkäsin todella paljon! Olen lukanut tämän kirjan muutama vuosi sitten ja täytyy sanoa, että elokuvassa oli saatu täydellisesti säilytettyä kirjan ydin. Oli miellyttävä huomata, että elokuvassa oli paljon suomen tähtijoukkoa näyttelemässä. Kuten kirjassa, myös elokuvassa sai sekä nauraa että itkeä. Eniten kuitenkin pidin siitä, että elokuva oli niin aito. Yleensä elokuvat mokaavat siinä, että vaikkei niissä olisikaan mitään yliluonnollista, ne eivät vain ole lähelläkään todentuntuista tunnelmaa. Tämä elokuva tuli lähelle katsojaa ja oli toden totta mainio! Suosittelen lämpimästi kaikille ja erityisesti niille, joilla ei ole vielä hajuakaan siitä mitä tehdä tulevaisuudelleen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)