lauantai 6. elokuuta 2011

I need own time

Lähdin torstaina ihan yllättäen mummolaan ja mökkeilemään. Täytyy sanoa, että reissu oli todella rentouttava ja miellyttävä. Voisimpa aina vaan hypätä bussiin ja suunnata rakkaan mummon luokse ja ah niin herkullisen ruuan ääreen. Etenkin koulukiireiden keskellä ajatus tuntuisi erittäin viehettävältä.  Kirjoittelin kahteen vihkoseen tulevaisuuden haaveita ja unelmiani. Lisäksi minulla oli päiväkirjani mukana (johon en taas hetkeen ollutkaan mitään kirjoitellut). Ajatuksia selkeyttävä reissu siis takana:)

Lisäksi minulla oli viisi Raamattua mukana, sillä sunnuntaina on riparilaisten konfirmaatio, ja etsin jokaiselle pikkuselleni oman kivan kohdan muistoksi. Torstaina ennen lähtöäni olin konfirmaatioharjoituksissa tällaisella asustuksella.


Juu tiedän tiedän, erittäin hienoja vessakuvia... Mut just ku ongelmana näitten kuvien kanssa on se, et mulla ei oo henkilökohtaista hovikuvaajaa. Pitäis varmaan lahjoo joku siihen hommaan. Tai sit vaan opetella kysymään kavereilta, et jos ne viittis näpsästä pari kuvaa kun ollaan ulkona tms. Ku tosiaan nää mun peilikuvat ei aina oo niitä kaikkein parhaimpia...


No nyt tietysti ihmettelette, et miks en sit käytä itselaukasinta. Sitäkin on kokeiltu. Mut meiltä ei oikeen löydy sellasta hyvää paikkaa mihin sen vois laittaa siten, että 1) olis hyvä tausta 2) näkyisin kokonaan ja 3) kuva tulis hyvältä etäisyydeltä. Opettelempi siis kysymään kavereilta apua tässä probleemassani, varautukaa;) Sen verran tiedän, et mulla on loistokuvaajia kavereinani:)


Liitin tähän asuun vielä valkoisen villatakin, ne mun uudet punaiset balleriinat ja ruskean laukun. Tarvitsisin muuten uuden laukun. Sellasen joka sopis tähän mun uuteen tyyliin, eli joku valkonen tai tummansininen. Kyllä ruskeeki käy ihan hyvin, joten ei tolla laukulla nyt niin kiire oo. Ja nyt kun kolutkin on taas jatkumassa, ni palaan mun vanhaan mustavalkoruudulliseen koululaukkuun. Mut joo eli asusta:

Toppi - Shana (Espanjasta)
Hame - Gina tricot
Korvakorut - Laivalta
Käsikorut - Nomination ja ripareilla tehdyt rukoushelmet


Kyhäsit itselleni tän näkösen kampauksen. Mulla menee aina sillee, et jos koitan laittaa oikeen ajan kanssa itselleni kampausta, ni eiköhän se sit tietysti epäonnistu. Mut sit taas kun on näitä päiviä, et aattelen vaan laittaa hiukset jotenki sönkösti ylös, ni saattaa lopputulos olla hyvinkin upea. Onks teillä koskaan samaa ongelmaa? Tätä saattaa sattua erityisesti siten, et jostain syystä päätän illalla (kun en oo enää mihinkään menossa) ryhtyä laittamaan hiuksia...


Mutta tosiaan mun mielestä tällä kertaa kampaus ihan onnistui, vaikka itse nyt sen sanonkin. Ensin mun piti vähän tupeerata tota mun tukkaa, kun se on muuten niin älyttömän ohut ja sellanen kauheen hentonen. Tupeerauksen jälkeen heitin ne vaan jotenkin kiertäen taakse. Sinne sekaan sitten viisi pinniä ja enää ei sit muuta kun viimesilauksena ruiskaus lakkaa.

Tässä vielä kampaus takaa päin. Näyttää aika kummalliselta tässä kuvassa, mut ainakin saatte jonkinnäkösen käsityksen siitä miltä näytti. Ja upeesti taas kuva otettu, ku mun korva törröttää tossa edessä valtavan kokosena...Mut joo pääasia on, että kampaus näkyy :)


Oi vitsit, täs on taas tulossa yks ihan älyttömän kiva juttu mitä odotan innolla! Mut empäs paljasta sitä vielä teille ;) Pian kuitenkin asiasta kuulette, sillä tähän hommeliin on enää muutama päivä aikaa.....


Mul on mun mielestä tosi jännät hiukset. Tai siis niiden väri on jännä. Tiedän kyllä, että erilaisessa valossa kaikkien ihmisten hiukset on erilaisia, mut musta tuntuu, et mulla erot on aivan suunnattomia. Joissain kuvissa näyttää, ku mulla ois ihan blondit hiukset. Toiset kuvat väittää, että oisin brunette. Joissain kuvissa näytän jopa punatukkaiselta. Aika mielenkiintoinen ilmiö, etten sanois :D Mut onhan se ihan jees, ku eiks sananlaskuki sano, että "vaihtelu virkistää".


 Laitan tähän loppuun vielä kaks kuvaa tästä mun kampauksesta. Nää on vähän lähempää ni näkyy paremmin. Saatte aidomman kuvan.


Oisko teillä muuten jotain postaustoiveita? Olis kiva kuulla jos olis :) Tänään ajattelin, että voisin järjestää huonetta vähän uuteen uskoon ja napsia sit teille vaikka ennen ja jälkeen kuvat. Lisäks mul on paljon sellasii kuvia nyt koneella, mistä mul on ihan mukavia postauksia tulossa :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)