lauantai 20. elokuuta 2011

I'm dreaming again



Haaveilen, taas vaihteeks. Toisaalta kuka kieltää, ja mitä pahaa siinä on?:) Unelmointi on ihanaa! Tuntuu vähän siltä, kuin osais lentää. Voi vain leijua omissa pilvilinnoissaan ja antaa unelmiensa kuljettaa.

                                                   katerina wonka

Toisinaan miun tekis tanssahdella. Pyöriä vain ympyrää ja antaa ajatusten kulkea matkojaan. Unelmat on tärkeitä, ilman niitä, meillä ei ois mitään. Ei päämääriä, ei toivoa, ei niin mitään... Mä tykkään kirjoitella unelmiani ylös. Niin muistan ne aina, vaikkeivat ne aina unelmina pysyiskään.

                                                    Facebook

Juutuin toviksi ihastelemaan toinen toistaan kauniimpia kuvia http://www.weheartit.com/ sivuille. Vaikka kuvassa olevat elementit eivät ehkä oiskaan mitenkään kummallisia, saa jotkut kuvista mut aina hurmokseen. Ajaudun pohtimaan kaikenlaista. Tulevaisuuttani lähinnä. Mitä kaikkea haluankaan elämässäni nähdä. Mitä kaikkea mun on aivan pakko kokea. Millaisissa paikoissa mun on vielä joskus vierailtava...


                                                    <3, fun lol, hands, love, new york - inspiring picture on Favim.com

Unelmissa on myös kääntöpuolensa... Saattavat saada huolia aikaan. Mulle ainakin. Murehdinkohan turhia, sitä en minä eikä kukaan muukaan voi vielä tietää. Mietin sillon tällöin, entä elleivät mun unelmani toteudukaan. Tai siis tarkoitan, mitä jos en koskaan koekaan sitä kaikkea mahtavaa mitä maailma on pullollaan. Ei saisi jossitella, tiedän sen, mutta mua kai vain pelottaa. Unelmoin niin suuria. Mulla on vain unelmani ja jos ne otetaan multa pois, mitä jää jäljelle tulevaisuudesta puhuttaessa?

                                                  Sonhos / Imagens Fofas para Tumblr, We Heart it, etc

Unelmissa ei kuitenkaan koskaan oo mitään pahaa. Unelmat kantaa ja kuljettaa. Jokainen rakentaa oman polkunsa ja kulkee omaa matkaansa. Unelmat ei voi pettää sua, ainoastaan sä voit pettää ne. Tää ajatus lohduttaa mua hädän hetkellä. Elämä on elämistä ja unelmointia varten. Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja haaveilee omista unelmistaan.


                                                 "long live all the magic we made"

Aina sanotaan sitä, että jokainen päivä pitäis elää, niin kuin se ois sun viimeinen. Se olis ihan mieletöntä, mutta ainakin tällä hetkellä varmaan aika monelle mahdotonta, tai mulle ainankin. Jos tietäisin, et mun elämä ois lopussa en ainakaan jatkais opiskelua. Lähtisin samantien ensimmäisellä lennolla toiselle puolelle maailmaa. Parhaassa tapauksessa rakkaimmat mukanani. Toivoisin, että osaisin muuttaa elämääni niin, että voisin sanoa eläväni jokaisen päivän kuin se ois mun viimeinen.


photography by siri ღ -Fuck the world | Flickr - Photo Sharing!
Kaikki mahdollisuudet on auki. Maailma on meidän. Jos sä haluut jotain tosi paljon, sun täytyy vaan muistaa uskoo siihen, ni kaikki on mahdollista. Jos sä haluut jotain, sun on tartuttava siitä kiinni ja myös pidettävä sun ottees lujana. Jos sä haluut jotain sun on käytettävä sun tilaisuus ja toimittava.

Ihania unelmointeja kaikille ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)