sunnuntai 28. elokuuta 2011

New York New York New York....

Oi oi oi oi oi! En voi uskoo tätä vielä todeksi! Tein äskön jotain käsittämätöntä ihan, mikä se sana nyt on siis sillee niinku päähänpistosta vaan. Varasin mulle ja äidille matkat New Yorkiin!:) (Äiti oli siis kyllä tässä mun vieressä katsomassa, et en mä ihan omin päin toiminut). Ja siis ku kaikki kävi vaan niin yllättäen, katselin, et millanen yleisilme tässä mun blogissa on ja sit huomio kiinnittyi Blue1:n mainokseen. En voinut uskoa mun silmiä, en oo koskaan ennen nähnyt noin edullisia lentoja mun unelmieni kaupunkiin! Huusin äkkiä äidin paikalle ja siinä välissä olinkin sit jo puolessa välissä varausta :)) (Äiti ei ehkä vielä oo yhtä innoissaan, mut kyl mä siihenkin tän mun innostuksen tartutan ;)) Tule jo helmikuu!!






Lähdetään siis just hiihtolomaviikolla. Ensin oli jo tietyt päivät valittu, mutta sitten siirsinkin niitä sillee, et ehdin vielä vanhojen risteilyllekin :) Oikeesti siis näin ne haaveet vaan käy toteen!:) Oon koko pienen ikäni unelmoinu matkasta Isoon Omenaan :)) Ihastellu kuvia, elokuvia ja silmät loistaen kuunnellu tarinoita. Nyt pääsen itse kokemaan, näkemään ja aistimaan ton paikan. Siis te ette voi nyt millään käsittää tätä mun riemun täyteistä hybersuperonnellisoitunutta tilaani!:) Onks tää ees totta? Herättäkää mut unesta jos tää on vaan unta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei oothan ihana ja laitat mulle vaan sellaista kommenttia, jollaista itsekin haluaisit lukea!:)